Używasz nowego ngo.pl Widzisz błąd lub chcesz się podzielić z nami swoją opinią? Pisz na adres redakcja@portal.ngo.pl

Lublin. Szkolenia "Social media i content marketing. Facebook i instagram jako skuteczne narzędzia w promocji"

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej - Regionalny Ośrodek w Lublinie
1go Maja 13/4, 20-410 Lublin
za miesiąc
19 grudnia 2018, 00:00
Płatne

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej - Regionalny Ośrodek w Lublinie zaprasza na szkolenie "Social media i content marketing. Facebook i instagram jako skuteczne narzędzia w promocji i komunikacji". Szkolenie odbędzie się 19 grudnia 2018 r. w Lublinie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

Reklama

Adresaci: pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych, przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych, reprezentanci organizacji turystycznych, pracownicy organizacji pozarządowych, przedstawiciele biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

Cele i korzyści:

  • Zaprezentowanie całościowego spojrzenia na wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu (na przykładzie topowych platform społecznościowych),
  • Utrwalenie rozumienia kluczowych zagadnień związanych z obecnością w na Facebooku i Instagramie (m.in. edge rank, content, real time marketing, chat boty),
  • Aktualizacja wiedzy z zakresu zmian i trendów związanych z promocją w social mediach,
  • Przedstawienie typowych błędów i skutecznych praktyk marketingu w social mediach,
  • Poznanie najważniejszych narzędzi pomocne komunikacji w mediach społecznościowych oraz sposoby ich praktycznego wykorzystania.
  • Uczestnik zyska całościowe spojrzenie na promocję na Facebooku i Instagramie,
  • Pozyskaną wiedzę będzie również mógł odnieść się do komunikacji za pomocą innych mniej popularnych platform społecznościowych,
  • Pozna kluczowe formy obecności na Facebooku i Instagramie,
  • Będzie wiedział, jak zaplanować działania na Facebooku i Instagramie,
  • Będzie mógł uniknąć typowych błędów oraz znał sprawdzone praktyki promocji w social mediach.

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie do komunikacji w Internecie:
  1. jak powinna zachowywać się marka w Internecie?
  2. podstawowe dane i trendy dotyczące zachowania ludzi w Internecie,
  3. najważniejsze korzyści płynące z wykorzystywania social media w promocji,
  4. częstsze błędy popełniane w komunikacji w social mediach,
  5. dlaczego strategia komunikacji jest tak ważna.
  1. Facebook marketing:
  1. portal Facebook i mechanizmy jego działania,
  2. kim są użytkownicy Facebooka?
  3. różne formy obecności na Facebooku (profile, grupy, strony, reklama),
  4. zasady budowania komunikacji na portalu Facebook (studium przypadku),
  5. jak działa algorytm na Facebooku?
  6. najlepsze treści do publikowania na portalu Facebook,
  7. narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją,
  8. pomiar efektów i statystyki,
  9. reklama na Facebooku - typowe formaty reklamowe i ustawienie reklam.
  1. Instagram:
  1. portal Instagram i mechanizmy jego działania,
  2. różne formy obecności na Instagramie (profile, profile biznesowe, reklama),
  3. zasady budowania komunikacji na Instagramie,
  4. tworzenie i publikowanie stories (relacje),
  5. najlepsze praktyki tworzenia i publikowania treści,
  6. narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją na Instagramie,
  7. rodzaje reklam na Instagramie.
  1. Obsługa klienta:
  1. twój odbiorca w mediach społecznościowych – jak z nim rozmawiać?
  2. w jaki sposób uniknąć kryzysów i budować wypływową komunikację?
  1. Planowanie działań komunikacyjnych na wybranej platformie:
  1. jak określić wstępne założenia i cele prowadzonej komunikacji?
  2. czym jest grupa docelowa komunikacji i jak wpływa ona na prowadzone działania?
  3. czym jest i jak stworzyć big idea naszych działań?
  4. w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań.
  1. Zakończenia szkolenia – Pytania i odpowiedzi.

Prowadzący szkolenie:

strateg, trener, założyciel agencji Social Frame. Pasjonat nowych mediów, content designu i opowiadania historii - wszystkiego, co związane jest ze współczesną sztuką komunikacji. Wraz z Social Frame współtworzył komunikację w social media dla takich marek jak: RMF MAXXX, BYTOM, ZNAK, Region Małopolska, Region Wielkopolska, Miasto Kraków, Skanska Polska. Jest również twórcą i opiekunem merytorycznym dwóch kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: Social Media & Content Marketing i Marketing Miejsc i Kreowanie Marek Lokalnych. Przeszkolił z zakresu social media i content marketingu kilkuset przedstawicieli firm, samorządów, instytucji i organizacji pozarządowych w Polsce.

Cena: 299 zł przy zgłoszeniu do 5 grudnia, cena po 5 grudnia to 359 zł

RABAT 10% dla drugiej i każdej kolejnej osoby z tej samej instytucji

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Początek wydarzenia:
19 grudnia 2018, 00:00
Zakończenie wydarzenia:
19 grudnia 2018, 23:59
Miejsce:
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej - Regionalny Ośrodek w Lublinie
1go Maja 13/4, 20-410 Lublin
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.