Używasz nowego ngo.pl Widzisz błąd lub chcesz się podzielić z nami swoją opinią? Pisz na adres redakcja@portal.ngo.pl

ŁÓDŹ. SZKOLENIE. Ocena skuteczności kampanii promocyjnych. Podstawowe narzędzia i wskaźniki

Reklama
Cała Polska
za 2 miesiące
29 marca 2019, 10:00
Płatne

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej w Łodzi zaprasza na szkolenie pt. : „Ocena skuteczności kampanii promocyjnych. Podstawowe narzędzia i wskaźniki”. Szkolenie zaplanowane jest na 29 marca 2019 roku. Szkolenie jest również odpłatne.

Reklama

Cele i korzyści ze szkolenia:
Przekazanie wiedzy na temat oceny skuteczności działań promocyjnych podejmowanych przez urzędy i instytucje. Pomiar sprawności działań promocyjnych, definiowany jako relacja pomiędzy efektami a nakładami, nie jest ani łatwy, ani oczywisty. Każdy, kto zajmuje się promocją, zadaje sobie pytania: ile wydać, aby uzyskać oczekiwany efekt komunikacyjny, wizerunkowy czy sprzedażowy? Kiedy promocja jest inwestycją, a kiedy kosztem? Uczestnicy szkolenia otrzymają specjalistyczną wiedzę na temat dostępnych narzędzi i wskaźników, za pomocą których mierzy się skuteczność aktywności promocyjnych, zarówno tych o charakterze masowym, jak i tych, które mieszczą się w definicji komunikacji bezpośredniej. Szkolenie stanowi kompendium wiedzy na styku kilku dziedzin: promocji, planowania mediów, statystyki i socjologii. Szkolenie przewiduje także część praktyczną – warsztat z zakresu obliczania statystyk kampanii oraz prezentację praktycznych przykładów z tematyki zajęć.

Program szkolenia:

  1. Komunikacja marketingowa - jak mierzyć sukces?
  • Ocena sprawności działań promocyjnych, jako relacja między efektami a nakładami.
  • Na początku wyznacz cel.
  • Działania ATL i BTL – czym są i jak je mierzyć?
  1. Podstawowe wskaźniki komunikacji marketingowej.
  • Spontaniczna znajomość marki, top of mind, wspomagana znajomość marki.
  • ROI w komunikacji bezpośredniej.
  • Ekwiwalent mediowy.
  1. Wskaźniki mediowe.
  • Zasięg kampanii (zasięg całkowity i zasięg efektywny).
  • Intensywność kampanii.
  • Wskaźnik dopasowania.
  • Wskaźniki kosztu dotarcia: CPP, CPT.
  1. Zmiany zachowań nabywców pod wpływem reklamy.
  • Analiza DAGMAR.
  • Model Markova.
  • Metoda R. Reevesa.
  1. Ocena skuteczności kampanii w praktyce.
  • Ćwiczenie mediowe – jak obliczyć i ocenić parametry kampanii (indywidualny warsztat dla uczestników szkolenia).
  • Prezentacja: Jak ekologiczny tramwaj objechał świat.
  • Prezentacja: Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych.

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Początek wydarzenia:
29 marca 2019, 10:00
Zakończenie wydarzenia:
29 marca 2019, 15:00
Miejsce:
FRDL Centrum Szkoleniowe w Łodzi, ul. Rewolucji 1905 roku nr 9, II PIĘTRO (DOMOFON NR 36)
Cała Polska
Organizator:
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowe w Łodzi
E-mail:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.