Używasz nowego ngo.pl Widzisz błąd lub chcesz się podzielić z nami swoją opinią? Pisz na adres redakcja@portal.ngo.pl
Reklama
Hotel Scandic
Podwale Grodzkie 9, Gdańsk, Polska
za 25 dni
14 lutego 2019, 10:00
Płatne

Szkolenie dotyczy: komunikacji marketingowej; podstawowych wskaźników komunikacji marketingowej, wskaźniki mediowe, zmian zachowań nabywców pod wpływem reklamy.

Zdjęcie
Reklama

Jeśli jesteś:
• Pracownikiem administracji samorządowej, jednostki odpowiedzialnej za promocję, za tworzenie marki miejsca, budowę wizerunku, organizację wydarzeń promocyjnych oraz za opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej.

To dzięki szkoleniu:
• Zdobędziesz wiedzę na temat oceny skuteczności działań promocyjnych podejmowanych przez urzędy i instytucje.
• Otrzymasz specjalistyczną wiedzę na temat dostępnych narzędzi i wskaźników, za pomocą których mierzy się skuteczność aktywności promocyjnych, zarówno tych o charakterze masowym, jak i tych, które mieszczą się w definicji komunikacji bezpośredniej.

Otrzymasz:
• fachowe wsparcie od praktyka,
• możliwość rozwiązania problemów, poznania trudnych przypadków,
• możliwość przedyskutowania kwestii spornych i trudnych z prowadzącym i innymi uczestnikami,
• materiały szkoleniowe i imienne zaświadczenie udziału,
• poczęstunek kawowy i lunch.

Prowadzący:
Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach. Autorka kilku kampanii promocyjnych z zakresu marketingu terytorialnego oraz promocji miast i regionów, realizowanych na terenie kraju oraz za granicą. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnych oraz kampanii promocyjnych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu komunikacji marketingowej w ramach podyplomowych studiów przy Uniwersytecie Śląskim.

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Termin rejestracji:
12 lutego 2019, 15:00
Początek wydarzenia:
14 lutego 2019, 10:00
Zakończenie wydarzenia:
14 lutego 2019, 15:00
Miejsce:
Hotel Scandic
Podwale Grodzkie 9, Gdańsk, Polska
Osoba kontaktowa:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.