Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Szukasz organizacji, której chcesz przekazać 1%? Znajdziesz ją w serwisie http://pozytek.ngo.pl/

Jak prowadzić efektywnie komunikację i promocję na Facebooku – praktyczny dwudniowy warsztat

Reklama
Cała Polska
za 17 dni
10 kwietnia 2019, 10:00
Płatne

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej w Łodzi zaprasza na szkolenie pt. : „Jak prowadzić efektywnie komunikację i promocję na Facebooku – praktyczny dwudniowy warsztat.”. Szkolenie zaplanowane jest na 10 kwietnia 2019 roku. Szkolenie jest również odpłatne.

Reklama

Cele szkolenia:
Poznaj Facebooka od podstaw do średnio-zaawansowanych funkcji tego narzędzia.

Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy nauczą się poruszać efektywnie po bezpłatnych i płatnych możliwościach promocji na Facebooku. Będą potrafili tworzyć angażujące posty w różnych formatach i rodzajach, będą robili grafikę do postów, wydarzeń oraz zdjęcia w tle. Będą umieli nakręcić krótkie video i je przygotować do emisji. Nauczą się jak robić reklamę płatną. Poznają wiele użytecznych narzędzi do codziennej pracy na Facebooku i w social mediach.

Cena szkolenia do 29.03 wynosi 659 PLN
Po 29.03 cena szkolenia wynosi 699 PLN

Program szkolenia:
CZĘŚĆ PIERWSZA. Podczas warsztatów wspólnie:

  • odkryjemy różnice między profilem osobistym a stroną na FB.
  • założymy i/lub uzupełnimy konto firmowe na Facebooku.
  • przejdziemy przez ustawienia strony i zmienimy je zgodnie z potrzebami uczestników warsztatu.
  • opowiemy sobie o tym czemu służy przycisk CTA i jak go wykorzystać,
  • pokażemy sobie jak posty planować, jaki gdzie je udostępniać, jak tworzyć wersje robocze i jak je wykorzystać.
  • nauczymy się jak wykonać grafiki przy pomocy prostego program Canva.com i każdy uczestnik wykona swoje cover photo bądź popracuje nad grafiką do posta czy wydarzenia.
  • wskażemy strony z dostępem do darmowych zdjęć, darmowej muzyki.
  • nauczymy się tworzyć ciekawe posty (pokaz slajdów, notatka), poznamy ich zastosowanie, zalety i możliwości.
  • nauczymy się tworzyć grupy i odnajdować te, które mogą nas interesować.
  • przedstawię zalety i możliwości grup (użytkownik/administrator) oraz zasady jakie w nich obowiązują. Podzielę się wskazówkami prowadzenia grupy + ćwiczenie.
    CZĘŚĆ DRUGA. W tej części:
  • nauczymy się tworzyć wydarzenie i wykorzystywać jego potencjał + ćwiczenie
  • opowiem o zasadach jakimi rządzi się Facebook
  • przekażę wskazówki jak stworzyć plan komunikacji firmy na Facebooku,
  • nauczymy się jak pisać angażujące posty – nagłówki, typy osobowości, storytelling, elementy przyciągające wzrok + ćwiczenie praktyczne.
  • pokaże jak czytać statystyki fan page i jak je wykorzystać.
  • wskażę kilka narzędzi do usprawnienia działań na FB.
    PROGRAM - DZIEŃ 2
    CZĘŚĆ PIERWSZA. Podczas tej części:
  • powiem jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB.
  • nauczymy się robić infografiki przy pomocy darmowego programu – easyl.ly.
  • pokażę jak robić live z urządzeń stacjonarnych i mobilnych, a także jak zrobić live z gościem z użyciem prostej aplikacji zewnętrznej.
  • wskażę jak się przygotować do przeprowadzenia live’a i jak go przeprowadzić.
  • wskażę zalety video i każdy uczestnik nakręci krótkie video na komórce i nauczę je montować w jednym z darmowych programów, który ściągniemy na miejscu.
  • opowiem o narzędziu Quik/Glymt do montażu zdjęć i video w film na urządzeniach mobilnych.
    CZĘŚĆ DRUGA. W tej części :
  • Pokażę gdzie pojawiają się reklamy.
  • Pokażę najważniejsze elementy reklamy i obejrzymy przykłady ciekawych grafik/reklam.
  • Pokażę również jak wybrać cel reklamowy i zrobić efektywną reklamę zgodnie z zasadami FB.
    Założymy konto reklamowe, jeśli go jeszcze nie ma.
  • Zrobimy reklamę z celu Zasięg i Ruch w różnych formatach. Omówimy możliwości testowania reklam i budżetu.
  • Powiem czym jest Pixel FB, gdzie go znaleźć i co to jest remarketing.
  • Omówimy grupy niestandardowych odbiorców oraz grupy podobnych odbiorców.
  • Pokażę na czym polegają posty strony.
  • Pokaże jak czytać analizy zrobionych reklam i jak wyciągać wnioski.
  • Przedstawię nowości, które pojawią się na Facebooku.

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Początek wydarzenia:
10 kwietnia 2019, 10:00
Zakończenie wydarzenia:
10 kwietnia 2019, 15:00
Miejsce:
FRDL Centrum Szkoleniowe w Łodzi, ul. Jaracza 74
Organizator:
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowe w Łodzi
Osoba kontaktowa:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.