Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Szukasz organizacji, której chcesz przekazać 1%? Znajdziesz ją w serwisie http://pozytek.ngo.pl/
Reklama
Cała Polska
za miesiąc
30 maja 2019, 10:00
Płatne

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej w Łodzi zaprasza na szkolenie pt. : „Promocja miasta, gminy i regionu od A do Z”. Szkolenie zaplanowane jest na 30 maja 2019 roku. Szkolenie jest również odpłatne.

Reklama

Cele szkolenia:
Warsztaty mają na celu przekazanie podstawowej wiedzy na temat budowania pozytywnego wizerunku miejsca (miasta, gminy, regionu) w różnych obszarach jego aktywności. Zajęcia stanowią kompendium informacji na temat systemowego podejścia do promocji miejsca. Dodatkową wartością warsztatów jest inspirowanie uczestników do poszukiwania nowych, atrakcyjnych dla odbiorców kanałów i narzędzi, możliwych do wykorzystania w promowaniu miejsca.

Korzyści ze szkolenia:
Uzyskanie specjalistycznej wiedzy na temat przygotowania i organizacji projektów związanych z promocją miast, gmin i regionów, w tym szereg praktycznych wskazówek i przykładów odnośnie wykorzystania nowoczesnych instrumentów komunikacji marketingowej oraz zwiększania konkurencyjności miast, gmin i regionów przy jednoczesnym zachowaniu dyscypliny budżetowej.

Cena szkolenia do 20.05 wynosi 409 PLN
Po 20.05 cena szkolenia wynosi 459 PLN

Program szkolenia:

  1. Adresaci promocji miejsca (miasta, gminy regionu)
    • Bo jak tu skutecznie komunikować się z różnymi grupami?
    • Cechy promocji wewnętrznej i zewnętrznej
    • Dobrze mieć ambasadora. Dobrze być ambasadorem
  2. Efektownie czy efektywnie? Przedmiot promocji
    • Fakty i mity. Promowanie miejsca, czyli… czego?
    • Gdzie szukać produktu turystycznego? Kreowanie, struktura i kategorie produktu turystycznego.
    • Hałda na trasie turystycznych atrakcji, ścieżka edukacyjna, szlak zabytków, czyli produkt turystyczny w praktyce
    • I event może stać się przedmiotem promocji
  3. Jakie instrumenty sprawdzą się w promocji miejsca? Podejście praktyczne
    • Kreatywność i sztuka w jednym stoją domu. Ambient, mural, grafika 3D
    • Logo miejsca i jego komunikacyjna siła. Logo czy herb?
    • Miasto z ludzką twarzą
    • Niestandardowe techniki i narzędzia promocyjne. Inspiracje
    • O grze miejskiej i grywalizacji słów kilka
  4. Promocja miejsca też lubi modę
    • Regionalizm wraca do łask
    • Smog kontra ekologia
    • Trening i aktywność fizyczna. Polska biega, maszeruje, pedałuje
    • Uciecha dla podniebienia. Kulinarna promocja miejsca
    • Wykorzystanie trendów społecznych w promocji miejsca
  5. Zobaczmy przykłady z kraju i ze świata. Jak to się robi… w Madrycie, Melbourne, czy Mysłowicach

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Początek wydarzenia:
30 maja 2019, 10:00
Zakończenie wydarzenia:
30 maja 2019, 15:00
Miejsce:
FRDL Centrum Szkoleniowe w Łodzi, ul. Jaracza 74
Organizator:
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Szkoleniowe w Łodzi
Osoba kontaktowa:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.