Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Szukasz organizacji, której chcesz przekazać 1%? Znajdziesz ją w serwisie http://pozytek.ngo.pl/

Projektowanie komunikacji w mediach społecznościowych w 2019 roku. Warsztaty dla praktyków

Reklama
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska, Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
za 2 miesiące
6 czerwca 2019, 10:00
Płatne

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie "Projektowanie komunikacji w mediach społecznościowych w 2019 roku. Warsztaty dla praktyków social media". Szkolenie odbędzie się 6 czerwca 2019 r. w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

Reklama

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

Projektowanie komunikacji w mediach społecznościowych w 2019 roku. Warsztaty dla praktyków social media.

Data: 6 czerwca 2019, 10:00 - 15:00

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Cena: 409 zł przy zgłoszeniu do 23 maja.

Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Cele:

  • Przekazanie całościowego spojrzenia na planowanie komunikacji i wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu w 2019 roku.

  • Uporządkowanie wiedzy z zakresu wykorzystania topowych platform społecznościowych – szczególnie Facebooka i Instagrama.

  • Utrwalenie rozumienia kluczowych zagadnień związanych z obecnością w na Facebooku i Instagramie (m. in. edge rank, content, real time marketing, chat boty).

  • Aktualizacja wiedzy z zakresu zmian i trendów związanych z psychologią człowieka i promocją w sieci,

  • Przedstawienie typowych błędów i dobrych praktyk w planowaniu komunikacji i tworzeniu treści w mediach społecznościowych.

  • Poznanie narzędzi pomocnych w komunikacji w mediach społecznościowych.

Korzyści:

  • Uczestnik zyska całościowe spojrzenie na promocję na Facebooku i Instagramie. Pozyskaną wiedzę będzie również mógł odnieść się do komunikacji za pomocą innych mniej popularnych platform społecznościowych.

  • Pozna kluczowe formy obecności na Facebooku i Instagramie.

  • Będzie wiedział jak zaplanować działania na Facebooku i Instagramie.

  • Będzie mógł uniknąć typowych błędów oraz znał dobre praktyki tworzenia treści.

  • Będzie znał narzędzia pomoce w prowadzeniu działań w social media.

Adresaci:

  • Pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych.

  • Przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych.

  • Reprezentanci organizacji turystycznych.

  • Pracownicy organizacji pozarządowych.

  • Przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

Prowadzący: Strateg i konsultant ds. brandingu i social media / mówca i trener / filmowiec. Wierzy w moc słów i znaczenie narracji, dlatego pomaga firmom, instytucjom i osobom budować wartościowe relacje i doświadczenia ze swoim otoczeniem biznesowym i społecznym. Ponad 6 lat temu założył agencję Social Frame, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie marketingowe i wysokiej jakości treści. Współpracował z takimi markami jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, Śnieżka, sieć hoteli ibis, Jerónimo Martins, Region Małopolska i Miasto Kraków. Utworzyłem również dwa unikatowe w Polsce kierunki studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: "Social Media & Content Marketing" i "Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych". Jako host organizuje spotkania LinkedIn Local Kraków.

Program:

  1. Wprowadzenie do komunikacji w social media:
  • Jak powinna zachowywać się marka w Internecie?

  • Podstawowe dane i aktualne trendy w komunikacji.

  • Częstsze błędy popełniane w komunikacji w social mediach.

  1. Facebook marketing:
  • Portal Facebook i mechanizmy jego działania.

  • Kim są użytkownicy Facebooka?

  • Różne formy obecności na Facebooku (profile, grupy, strony, reklama).

  • Zasady budowania komunikacji na portalu Facebook (studium przypadku).

  • Jak działa algorytm na Facebooku?

  • Najlepsze treści do publikowania na portalu Facebook.

  • Narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją.

  • Pomiar efektów i statystyki.

  • Reklama na Facebooku - typowe formaty reklamowe i ustawienie reklam.

  1. Instagram:
  • Portal Instagram i mechanizmy jego działania.

  • Różne formy obecności na Instagramie (profile, profile biznesowe, reklama).

  • Zasady budowania komunikacji na Instagramie.

  • Tworzenie i publikowanie stories (relacje).

  • Najlepsze praktyki tworzenia i publikowania treści.

  • Narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją na Instagramie.

  • Rodzaje reklam na Instagramie.

  1. Inne wybrane platformy społecznościowe: Snapchat, Tik-Tok, Twitter, YouTube

  2. Obsługa klienta:

  • Twój odbiorca w mediach społecznościowych – jak z nim rozmawiać?

  • W jaki sposób uniknąć kryzysów i budować wypływową komunikację?

  1. Planowanie działań komunikacyjnych na wybranej platformie:
  • Jak określić wstępne założenia i cele prowadzonej komunikacji?

  • Czym jest grupa docelowa komunikacji i jak wpływa ona na prowadzone działania?

  • Czym jest i jak stworzyć big idea naszych działań?

  • W jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań.

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Termin rejestracji:
30 maja 2019, 23:59
Początek wydarzenia:
6 czerwca 2019, 10:00
Zakończenie wydarzenia:
6 czerwca 2019, 15:00
Miejsce:
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska
Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
Osoba kontaktowa:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.