Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Stowarzyszenia i fundacje! Macie pytania prawne, formalne, księgowe? Pomożemy je rozwiązać. Piszcie: info@ngo.pl i dzwońcie: 801 646 719 lub 22 828 91 21 (g. 9.00-13.00).

Buduj lojalność wśród darczyńców, umacniaj organizację - Customer Experience dla NGO

Reklama
Fundacja TechSoup
Bracka 25, Warsaw, Poland
Dziś, 09:00 - 17:00
19 lipca 2019
Płatne

Doświadczenie w kontakcie z organizacją, jeśli jest spójne z wartościami, jakimi kieruje się odbiorca (darczyńca, wolontariusz, beneficjent itd.) ma olbrzymi wpływ na jego dalsze działania - utrzymanie kontaktu, spełnienie prośby organizacji, przekazanie innym osobom pozytywnej opinii o organizacji itd. Niestety niewiele organizacji dba o całościowe, spójne i pozytywne doświadczenia różnych grup interesariuszy.

Reklama

Na szkoleniu dowiesz się, czym są ścieżki kontaktu odbiorcy z organizacją, jak je zaprojektować i dzięki temu wzmocnić markę organizacji i zwiększyć rozpoznawalność.

Jakie umiejętności i wiedzę uczestnicy zyskają dzięki szkoleniu?

  • Dowiedzą się, dlaczego pozytywne doświadczenia w kontakcie z organizacją są kluczowe dla darczyńców, klientów, wolontariuszy itd.
  • Dowiedzą się w jaki sposób doświadczenia wpływają na zachowania tych osób.
  • Zdobędą umiejętność przeprowadzania procesu projektowania doświadczeń z wykorzystaniem metodyki Design Thinking i budowaniem Customer Journey
  • Zdobędą umiejętność implementowania zaprojektowanych rozwiązań w swoich organizacjach.
  • Poznają narzędzia przydatne w procesie projektowania doświadczeń i wdrażania opracowanych rozwiązań.

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Początek wydarzenia:
Dziś, 09:00
Zakończenie wydarzenia:
Dziś, 17:00
Miejsce:
Fundacja TechSoup
Bracka 25, Warsaw, Poland
Organizator:
Fundacja TechSoup
E-mail:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.