Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Stowarzyszenia i fundacje! Macie pytania prawne, formalne, księgowe? Pomożemy je rozwiązać. Piszcie: info@ngo.pl i dzwońcie: 801 646 719 lub 22 828 91 21 (g. 9.00-13.00).

Projektowanie komunikacji w mediach społecznościowych w 2019 r. Zajęcia dla praktyków social media

Reklama
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska, Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum
za miesiąc
25 września 2019, 10:00
Płatne

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie "Projektowanie komunikacji w mediach społecznościowych w 2019 roku. Zajęcia dla praktyków social media.". Szkolenie odbędzie się 25 września 2019 r. w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

Reklama

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

Projektowanie komunikacji w mediach społecznościowych w 2019 roku. Zajęcia dla praktyków social media.

Data: 25 września 2019, 10:00 - 15:00

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Cena: 409 zł przy zgłoszeniu do 11 września.

Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Cele:

  • Przekazanie całościowego spojrzenia na planowanie komunikacji i wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu w 2019 roku.

  • Uporządkowanie wiedzy z zakresu wykorzystania topowych platform społecznościowych – szczególnie Facebooka i Instagrama.

  • Utrwalenie rozumienia kluczowych zagadnień związanych z obecnością w na Facebooku i Instagramie (m. in. edge rank, content, real time marketing, chat boty).

  • Aktualizacja wiedzy z zakresu zmian i trendów związanych z psychologią człowieka i promocją w sieci.

  • Przedstawienie typowych błędów i dobrych praktyk w planowaniu komunikacji i tworzeniu treści w mediach społecznościowych.

  • Poznanie narzędzi pomocnych w komunikacji w mediach społecznościowych.

Korzyści: Uczestnik -

  • Zyska całościowe spojrzenie na promocję na Facebooku i Instagramie. Pozyskaną wiedzę będzie również mógł odnieść się do komunikacji za pomocą innych mniej popularnych platform społecznościowych.

  • Pozna kluczowe formy obecności na Facebooku i Instagramie.

  • Będzie wiedział jak zaplanować działania na Facebooku i Instagramie.

  • Będzie mógł uniknąć typowych błędów oraz znał dobre praktyki tworzenia treści.

  • Będzie znał narzędzia pomoce w prowadzeniu działań w social media.

Adresaci: Pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych, przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych, reprezentanci organizacji turystycznych, pracownicy organizacji pozarządowych, przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

Prowadzący: Strateg i konsultant ds. brandingu i social media / mówca i trener/ filmowiec. WIERZY W MOC SŁÓW I ZNACZENIE NARRACJI, dlatego pomaga firmom, instytucjom i osobom budować wartościowe relacje i doświadczenia ze swoim otoczeniem biznesowym i społecznym. Ponad 6 lat temu założył agencję Social Frame, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie marketingowe i wysokiej jakości treści. Współpracował z takimi markami jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, Śnieżka, sieć hoteli ibis, Jerónimo Martins, Region Małopolska i Miasto Kraków. Utworzyłem również dwa unikatowe w Polsce kierunki studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: "Social Media & Content Marketing" i "Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych". Jako host organizuje spotkania LinkedIn Local Kraków.

Program:

1. Wprowadzenie do komunikacji w social media:

a. Jak powinna zachowywać się marka w Internecie?

b. Podstawowe dane i aktualne trendy w komunikacji.

c. Częstsze błędy popełniane w komunikacji w social mediach.

2. Facebook marketing:

  1. Portal Facebook i mechanizmy jego działania.
  2. Kim są użytkownicy Facebooka?
  3. Różne formy obecności na Facebooku (profile, grupy, strony, reklama).
  4. Zasady budowania komunikacji na portalu Facebook (studium przypadku).
  5. Jak działa algorytm na Facebooku?
  6. Najlepsze treści do publikowania na portalu Facebook.
  7. Narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją.
  8. Pomiar efektów i statystyki.
  9. Reklama na Facebooku - typowe formaty reklamowe i ustawienie reklam.

3. Instagram:

  1. Portal Instagram i mechanizmy jego działania.
  2. Różne formy obecności na Instagramie (profile, profile biznesowe, reklama).
  3. Zasady budowania komunikacji na Instagramie.
  4. Tworzenie i publikowanie stories (relacje).
  5. Najlepsze praktyki tworzenia i publikowania treści.
  6. Narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją na Instagramie.
  7. Rodzaje reklam na Instagramie.

4. Inne wybrane platformy społecznościowe: Snapchat, Tik-Tok, Twitter, YouTube.

5. Obsługa klienta:

  1. Twój odbiorca w mediach społecznościowych – jak z nim rozmawiać?
  2. W jaki sposób uniknąć kryzysów i budować wypływową komunikację?

6. Planowanie działań komunikacyjnych na wybranej platformie:

  1. Jak określić wstępne założenia i cele prowadzonej komunikacji?
  2. Czym jest grupa docelowa komunikacji i jak wpływa ona na prowadzone działania?
  3. Czym jest i jak stworzyć big idea naszych działań?
  4. W jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań?

7. Zakończenia szkolenia – sesja Q&A.

Spotkanie może być doskonałą okazją do omówienia zagadnień programu na przykładach własnych uczestników. Możliwość zabrania własnego tabletu lub laptopa celem sprawdzenia działań w praktyce oraz konsultacji.

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Termin rejestracji:
18 września 2019, 23:59
Początek wydarzenia:
25 września 2019, 10:00
Zakończenie wydarzenia:
25 września 2019, 15:00
Miejsce:
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska
Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum
Osoba kontaktowa:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.