Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Stowarzyszenia i fundacje! Macie pytania prawne, formalne, księgowe? Pomożemy je rozwiązać. Piszcie: info@ngo.pl i dzwońcie: 801 646 719 lub 22 828 91 21 (g. 9.00-13.00).
Reklama
Warszawa, Polska
za 2 miesiące
10 października 2019, 09:00
Płatne

Dlaczego: Dla organizacji pozarządowych i aktywistów umiejętność komunikowania się, opowiadania o sobie, tworzenia wciągających i angażujących narracji jest tak samo ważne jak powietrze do życia. A wciąż wiele z nich próbuje żyć jak beztlenowce. Ryzykując życiem swoim i sprawy, o którą walczą.

Jak mówić o sobie dobrze

Autor/źródło: Aleksandra Wiśniewska CANVA

Reklama

Po co:
Tak, jak na jednodniowym spotkaniu nie da się nauczyć nikogo pisania wspaniałych wierszy, tak i nie na się w jeden dzień nauczyć nikogo komunikowania idei w sposób właściwy i efektywny. Każdy kto twierdzi inaczej, po prostu nie mówi całej prawdy. Zdaniem wielu praktyków, komunikacja jest materią o podobnym stopniu skomplikowania, co fizyka kwantowa. Nieprzewidywalna i zaskakująca. Co nie oznacza, że nie da się zrozumieć szybko podstawowych jej mechanizmów, zasad działania i poznać pierwotne błędy, aby móc ich uniknąć. Takie praktyczne ABC będzie dobrym początkiem do D i E alfabetu reklamy idei. Aczkolwiek mam nadzieję, że będzie inspirujące na tyle, że ktoś samemu dojdzie do X Y i Z. A nawet Ź.
Efekty:
Uczestnicy treningu zapoznają się z podstawami komunikacji marketingowej w praktyce.
Poznają sposób pracy i myślenia, które stosuję jako praktyk i ekspert w komunikacji marek, organizacji czy idei.
Usystematyzują lub rozszerzą posiadaną przez siebie wiedzę dotyczącą komunikacji marketingowej idei, korzystając
ze wszystkiego, co wiem po ćwierć wieku jego studiowania. Niczego nie będę ukrywać lub przemilczać.
Uczestnicy treningu będą umieć bardziej świadomie opowiadać o swojej sprawie tak, by zyskiwać fanów, wolontariuszy, darczyńców, sponsorów. Samemu lub przy pomocy fachowców.
Poznają też klucz do wyciągnięcia z tej współpracy samego dobra i całego dobra.

Sposób pracy:
Warsztat. Krótkie 2-3 godzinne interwały, podczas których trenujemy myślenie o komunikacji. Zarówno grupowa jak i indywidualna praca na prawdziwych potrzebach.

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Początek wydarzenia:
10 października 2019, 09:00
Zakończenie wydarzenia:
10 października 2019, 17:00
Miejsce:
Warszawa, Polska
Osoba kontaktowa:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.