Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak prowadzić efektywnie komunikację i promocję na Facebooku oraz Instagram, Twitter, Linkedin, YT

Reklama
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska, Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
7 listopada 2019, 10:00
7 listopada 2019, 10:00 - 8 listopada 2019, 16:00
Płatne

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie "Jak prowadzić efektywnie komunikację i promocję na Facebooku oraz Instagram, Twitter, Linkedin, You Tube w pigułce wraz z narzędziami do działań online - praktyczny warsztat." Szkolenie odbędzie się w dniach 7-8 listopada 2019 r. w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

Reklama

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

Jak prowadzić efektywnie komunikację i promocję na Facebooku oraz Instagram, Twitter, Linkedin, You Tube w pigułce wraz z narzędziami do działań online - praktyczny warsztat.

Data: 7-8 listopada 2019, 10:00 - 16:00

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Cena: 709 zł przy zgłoszeniu do 8 października.

Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Cel: Poznanie Facebooka od podstaw do zaawansowanych funkcji tego narzędzia oraz poznanie innych platform social mediowych.

Korzyści: Uczestnicy nauczą się poruszać efektywnie po bezpłatnych i płatnych możliwościach promocji na Facebooku. Będą potrafili tworzyć angażujące posty w różnych formatach i rodzajach, będą robili grafikę/infografikę do postów, wydarzeń oraz zdjęcia w tle. Będą umieli zrobić i wykorzystać transmisję na żywo oraz nakręcić krótkie video i dodać do niego napisy. Nauczą się jak robić reklamę płatną. Poznają zalety i możliwości kilku platform social mediowych. Poznają wiele użytecznych narzędzi do codziennej pracy na Facebooku i w social mediach.

Adresaci: Pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych, Przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych, reprezentanci organizacji turystycznych, pracownicy organizacji pozarządowych oraz przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

Prowadzący: Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, z zamiłowania blogerka. Doradza w zakresie marketingu online, w szczególności mediów społecznościowych. Przygotowuje strategie marketingowe i prowadzi firmowe strony dla przedsiębiorców oraz warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www i opisy produktów dla e-sklepów. Pasjonuje się rozwojem osobistym i przedsiębiorczością. Współtwórczyni konferencji „Jak rozwijać i zarabiać we własnej firmie?” oraz Biznesowej Grupy Wsparcia. Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju
i w biznesie.

Program:

I dzień kursu

CZĘŚĆ PIERWSZA: OD 10.00-13.00

Podczas warsztatów wspólnie:

CZĘŚĆ DRUGA - OD 13.45-16.00.

W tej części:

II dzień kursu

CZĘŚĆ PIERWSZA: OD 10.00-13.00

Podczas tej części:

CZĘŚĆ DRUGA - OD 13.30-16.00.

W tej części :

Krótkie podsumowanie/pytania (jeśli zostanie czas).

Czym jest i jak działa monitoring działań online.

Czym jest i jak wykorzystać recycling treści.

Wybór platform/y social mediowej, planowanie działań.

Linkedin

You Tube,

Twitter,

Instagram, (wraz z dodatkowymi aplikacjami)

Poznamy inne platformy social mediowe – zobaczymy jakie branże/instytucje najlepiej się na jaką nadają, poznamy ich podstawowe funkcjonalności oraz możliwości:

Wskażę użyteczne aplikacje, strony www, które usprawnią pracę na co dzień,

Pokaże jak czytać analizy zrobionych reklam i jak wyciągać wnioski.

Powiem czym jest Pixel FB, gdzie go znaleźć i co to jest remarketing.

Pokażę jak zrobić post, który wygląd jak reklama (CTA, szablony).

Zrobimy reklamę z celu Zasięg i Ruch w różnych formatach. Omówimy możliwości testowania reklam
i budżetu.

Pokażę również jak wybrać cel reklamowy w Managerze Reklam i zrobić efektywną reklamę zgodnie
z zasadami FB.

Opowiem o narzędziu Quik do montażu zdjęć w film na urządzeniach mobilnych.

Wskażę zalety video i każdy uczestnik nakręci krótkie video na komórce i jak dodać do niego napisy szybko
i sprawnie w darmowej aplikacji.

Pokażę jak robić transmisję na żywo z urządzeń stacjonarnych i mobilnych, a także jak przeprowadzić wywiad online z gościem na odległość przy użyciu prostej aplikacji.

Nauczymy się jak tworzyć infografiki w programie Easel.ly.

Nauczymy się jak tworzyć angażujące treści do Internetu.

Powiem jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB.

Pokaże jak czytać statystyki fan page i jak je wykorzystać.

Przekażę wskazówki jak stworzyć plan komunikacji.

Powiem jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB.

Nauczymy się tworzyć wydarzenie i wykorzystywać jego potencjał.

Poznamy potencjał grup (użytkownik/administrator) i nauczymy się je tworzyć oraz odnajdować te, które mogą nas interesować. Przekażę wskazówki, sposoby na szybki przyrost członków grupy.

Nauczymy się tworzyć różne rodzaje postów (karuzela, pokaz slajdów, notatka, relacja strony) oraz wiele inspiracji (posty z niespodzianką, posty z backstage i inne). Poznamy ich zastosowanie, zalety i możliwości.

Wskażemy strony z dostępem do darmowych zdjęć, darmowej muzyki.

Nauczymy się jak wykonywać różne grafiki (do posta, do reklamy, plakaty, wykresy) przy pomocy prostego program Canva.com.

Pokażemy sobie jak planować posty, jak i gdzie je udostępniać, jak tworzyć wersje robocze i jak je wykorzystać.

Omówimy znaczenie i możliwości zdjęcia w tle, CTA, nazwy użytkownika, tagowanie.

Uzupełnimy konto firmowe na Facebooku (ustawienia konta i informacje).

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Termin rejestracji:
31 października 2019, 23:59
Początek wydarzenia:
7 listopada 2019, 10:00
Zakończenie wydarzenia:
8 listopada 2019, 16:00
Miejsce:
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska
Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
Osoba kontaktowa:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.