Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak prowadzić efektywnie komunikację i promocję na Facebooku oraz Instagram, Twitter, Linkedin

Reklama
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska, Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
7 listopada 2019, 10:00
7 listopada 2019, 10:00 - 8 listopada 2019, 16:00
Płatne

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie "Jak prowadzić efektywnie komunikację i promocję na Facebooku oraz Instagram, Twitter, Linkedin, You Tube w pigułce wraz z narzędziami do działań online - praktyczny warsztat." Szkolenie odbędzie się w dniach 7-8 listopada 2019 r. w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

Reklama

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

Jak prowadzić efektywnie komunikację i promocję na Facebooku oraz Instagram, Twitter, Linkedin, You Tube w pigułce wraz z narzędziami do działań online - praktyczny warsztat.

Data: 7-8 listopada 2019, 10:00 - 16:00

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Cena: 709 zł przy zgłoszeniu do 24 października.

Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Cel: Poznanie Facebooka od podstaw do zaawansowanych funkcji tego narzędzia oraz poznanie innych platform social mediowych.

Korzyści: Uczestnicy nauczą się poruszać efektywnie po bezpłatnych i płatnych możliwościach promocji na Facebooku. Będą potrafili tworzyć angażujące posty w różnych formatach i rodzajach, będą robili grafikę/infografikę do postów, wydarzeń oraz zdjęcia w tle. Będą umieli zrobić i wykorzystać transmisję na żywo oraz nakręcić krótkie video i dodać do niego napisy. Nauczą się jak robić reklamę płatną. Poznają zalety i możliwości kilku platform social mediowych. Poznają wiele użytecznych narzędzi do codziennej pracy na Facebooku i w social mediach.

Adresaci: Pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych, Przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych, reprezentanci organizacji turystycznych, pracownicy organizacji pozarządowych oraz przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

Prowadzący: Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, z zamiłowania blogerka. Doradza w zakresie marketingu online, w szczególności mediów społecznościowych. Przygotowuje strategie marketingowe i prowadzi firmowe strony dla przedsiębiorców oraz warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www i opisy produktów dla e-sklepów. Pasjonuje się rozwojem osobistym i przedsiębiorczością. Współtwórczyni konferencji „Jak rozwijać i zarabiać we własnej firmie?” oraz Biznesowej Grupy Wsparcia. Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie.

Program:

I dzień kursu

CZĘŚĆ PIERWSZA: OD 10.00-13.00

Podczas warsztatów wspólnie:

  • Uzupełnimy konto firmowe na Facebooku (ustawienia konta i informacje).

  • Omówimy znaczenie i możliwości zdjęcia w tle, CTA, nazwy użytkownika, tagowanie.

  • Pokażemy sobie jak planować posty, jak i gdzie je udostępniać, jak tworzyć wersje robocze i jak je wykorzystać.

  • Nauczymy się jak wykonywać różne grafiki (do posta, do reklamy, plakaty, wykresy) przy pomocy prostego program Canva.com.

  • Wskażemy strony z dostępem do darmowych zdjęć, darmowej muzyki.

  • Nauczymy się tworzyć różne rodzaje postów (karuzela, pokaz slajdów, notatka, relacja strony) oraz wiele inspiracji (posty z niespodzianką, posty z backstage i inne). Poznamy ich zastosowanie, zalety i możliwości.

  • Poznamy potencjał grup (użytkownik/administrator) i nauczymy się je tworzyć oraz odnajdować te, które mogą nas interesować. Przekażę wskazówki, sposoby na szybki przyrost członków grupy.

CZĘŚĆ DRUGA - OD 13.45-16.00.

W tej części:

  • Nauczymy się tworzyć wydarzenie i wykorzystywać jego potencjał.

  • Powiem jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB.

  • Przekażę wskazówki jak stworzyć plan komunikacji.

  • Pokaże jak czytać statystyki fan page i jak je wykorzystać.

  • Powiem jak zrobić ciekawy konkurs zgodnie z zasadami FB.

  • Nauczymy się jak tworzyć angażujące treści do Internetu.

II dzień kursu

CZĘŚĆ PIERWSZA: OD 10.00-13.00

Podczas tej części:

  • Nauczymy się jak tworzyć infografiki w programie Easel.ly.

  • Pokażę jak robić transmisję na żywo z urządzeń stacjonarnych i mobilnych, a także jak przeprowadzić wywiad online z gościem na odległość przy użyciu prostej aplikacji.

  • Wskażę zalety video i każdy uczestnik nakręci krótkie video na komórce i jak dodać do niego napisy szybko
    i sprawnie w darmowej aplikacji.

  • Opowiem o narzędziu Quik do montażu zdjęć w film na urządzeniach mobilnych.

  • Pokażę również jak wybrać cel reklamowy w Managerze Reklam i zrobić efektywną reklamę zgodnie
    z zasadami FB.

  • Zrobimy reklamę z celu Zasięg i Ruch w różnych formatach. Omówimy możliwości testowania reklam
    i budżetu.

  • Pokażę jak zrobić post, który wygląd jak reklama (CTA, szablony).

  • Powiem czym jest Pixel FB, gdzie go znaleźć i co to jest remarketing.

  • Pokaże jak czytać analizy zrobionych reklam i jak wyciągać wnioski.

CZĘŚĆ DRUGA - OD 13.30-16.00.

W tej części :

  • Wskażę użyteczne aplikacje, strony www, które usprawnią pracę na co dzień,

  • Poznamy inne platformy social mediowe – zobaczymy jakie branże/instytucje najlepiej się na jaką nadają, poznamy ich podstawowe funkcjonalności oraz możliwości:

  • Instagram, (wraz z dodatkowymi aplikacjami)

  • Twitter,

  • You Tube,

  • Linkedin

  • Wybór platform/y social mediowej, planowanie działań.

  • Czym jest i jak wykorzystać recycling treści.

  • Czym jest i jak działa monitoring działań online.

  • Krótkie podsumowanie/pytania (jeśli zostanie czas).

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Termin rejestracji:
31 października 2019, 23:59
Początek wydarzenia:
7 listopada 2019, 10:00
Zakończenie wydarzenia:
8 listopada 2019, 16:00
Miejsce:
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska
Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.