Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Media społecznościowe w 2020 roku - aktualizacja wiedzy i ćwiczenia z tworzenia treści

Reklama
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska, Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
za 2 miesiące
14 stycznia 2020, 09:00
Płatne

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie "Media społecznościowe w 2020 roku - aktualizacja wiedzy i ćwiczenia z tworzenia treści " Szkolenie odbędzie się 14 stycznia 2019 r. w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

Reklama

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

Media społecznościowe w 2020 roku - aktualizacja wiedzy i ćwiczenia z tworzenia treści
Data: 14 stycznia 2020, 9:00 - 16:00

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Cena: 509 zł przy zgłoszeniu do 31 grudnia.

Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Cele:

  • Przekazanie całościowego spojrzenia na wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu w 2020 roku.

  • Uporządkowanie wiedzy z zakresu wykorzystania topowych platform społecznościowych – szczególnie Facebooka i Instagrama.

  • Aktualizacja wiedzy z zakresu zmian i trendów związanych z psychologią człowieka i promocją w sieci.

  • Praktyczna nauka planowania i tworzenia treści.

Korzyści:

  • Uczestnik zyska całościowe spojrzenie na promocję na Facebooku i Instagramie. Pozyskaną wiedzę będzie również mógł odnieść się do komunikacji za pomocą innych mniej popularnych platform społecznościowych.

  • Pozna kluczowe formy obecności na Facebooku i Instagramie.

  • Będzie wiedział jak zaplanować działania na Facebooku i Instagramie.

  • Będzie mógł uniknąć typowych błędów oraz znał dobre praktyki tworzenia treści.

  • Będzie znał narzędzia pomoce w prowadzeniu działań w social media.

  • Będzie mógł pracować na przekładzie własnego miejsca/instytucji i przy okazji otrzymać dedykowane wskazówki.

Adresaci:

  • Zarządzający/dyrekcja i pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych.

  • Przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych.

  • Reprezentanci organizacji turystycznych.

  • Reprezentanci organizacji pozarządowych.

  • Przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

Prowadzący: Strateg i konsultant ds. brandingu i social media, mówca i trener, filmowiec. Wierzy w moc słów i znaczenie narracji, dlatego pomaga firmom, instytucjom i osobom budować wartościowe relacje i doświadczenia ze swoim otoczeniem biznesowym i społecznym. Ponad 6 lat temu założył agencję Social Frame, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie marketingowe i wysokiej jakości treści. Współpracował z takimi markami jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, Śnieżka, sieć hoteli ibis, Jerónimo Martins, Region Małopolska i Miasto Kraków. Utworzyłem również dwa unikatowe w Polsce kierunki studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: "Social Media & Content Marketing" i "Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych". Jako host organizuje spotkania LinkedIn Local Kraków.

Program:

  1. Wprowadzenie do komunikacji w social media:
  • Jak powinna zachowywać się marka w Internecie?

  • Podstawowe dane i aktualne trendy w komunikacji.

  • Częstsze błędy popełniane w komunikacji w social mediach.

  1. Facebook marketing:
  • Portal Facebook i mechanizmy jego działania.

  • Zasady budowania komunikacji na portalu Facebook.

  • Jak działa algorytm na Facebooku.

  • Najlepsze treści do publikowania na portalu Facebook.

  • Narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją.

  • Ćwiczenia warsztatowe z tworzenia postów i planowania harmonogramu.

  1. Instagram:
  • Portal Instagram i mechanizmy jego działania.

  • Zasady budowania komunikacji na Instagramie.

  • Tworzenie i publikowanie stories (relacje) – ćwiczenia warsztatowe.

  • Narzędzia przydatne w budowaniu contentu i zarządzaniu komunikacją na Instagramie.

  1. Obsługa klienta:
  • Twój odbiorca w mediach społecznościowych – jak z nim rozmawiać?

  • W jaki sposób uniknąć kryzysów i budować wypływową komunikację?

  1. Zakończenia szkolenia – sesja Q&A.

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Termin rejestracji:
7 stycznia 2020, 23:59
Początek wydarzenia:
14 stycznia 2020, 09:00
Zakończenie wydarzenia:
14 stycznia 2020, 16:00
Miejsce:
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska
Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
Osoba kontaktowa:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.