Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Wizerunek urzędu - jak skutecznie promować urząd w otoczeniu i jak komunikować się z mieszkańcami?

Reklama
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska, Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
za 2 miesiące
23 stycznia 2020, 10:00
Płatne

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie "Wizerunek urzędu - jak skutecznie promować urząd w najbliższym otoczeniu i jak komunikować się z mieszkańcami?" Szkolenie odbędzie się 23 stycznia 2019 r. w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

Reklama

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

Wizerunek urzędu - jak skutecznie promować urząd w najbliższym otoczeniu i jak komunikować się z mieszkańcami?

Data: 23 stycznia 2020, 10:00 - 15:00

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Cena: 409 zł przy zgłoszeniu do 9 stycznia.

Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Korzyści:

  • Uczestnicy poznają techniki wprowadzania profesjonalnej komunikacji zewnętrznej w urzędzie.

  • Uczestnicy zdobędą wiedzę oraz umiejętności w zakresie kształtowania procesu profesjonalnej komunikacji zewnętrznej w urzędzie.

  • Uczestnicy nauczą się rozpoznawać bariery w procesie komunikacji zewnętrznej i skutecznie nim zapobiegać.

  • Uczestnicy zdobędą wiedzę oraz umiejętności w zakresie poprawności językowej w kształtowaniu procesu komunikacji zewnętrznej.

  • Uczestnicy zdobędą umiejętności w zakresie kształtowania postaw asertywnych podczas procesu komunikacji zewnętrznej w urzędzie.

Adresaci: Pracownicy urzędów, szkół, którzy zajmują się bezpośrednią obsługą klienta, pracownicy sekretariatów, osoby odpowiedzialne na prowadzenie strony internetowej, fan page urzędu, kierownicy, dyrektorzy.

Prowadzący: Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach. Autorka kilku kampanii promocyjnych z zakresu marketingu terytorialnego oraz promocji miast i regionów, realizowanych na terenie kraju oraz za granicą. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnych oraz kampanii promocyjnych. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu komunikacji marketingowej w ramach podyplomowych studiów przy Uniwersytecie Śląskim. Wykładowca i trener firmy Questus, akredytowanego centrum szkoleniowo-egzaminacyjnego The Chartered Institute of Marketing in London. Prowadzi e-learningowy kurs przygotowujący do egzaminów CIM. Stała współpracowniczka miesięcznika „Marketing w Praktyce” (publikacje z zakresu komunikacji marketingowej, współpracy z agencją reklamową, marketingu relacji oraz promocji miast i regionów). Absolwentka Katedry Marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Ukończyła także kurs Professional Diploma in Marketing oraz Postgraduate Professional Diploma in Marketing i uzyskała międzynarodowy dyplom The Chartered Institute of Marketing in London.

Program:

MODUŁ I – WPROWADZENIE:

1. Cele i znaczenie komunikacji zewnętrznej w urzędzie.

2. Rodzaje i płaszczyzny komunikacji zewnętrznej w urzędzie.

3. Bariery komunikacyjne.

MODUŁ II – PROFESJONALNA KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA W URZĘDZIE:

  1. Odbiorcy procesu komunikacji zewnętrznej.

100 minut.

  1. Mapa empatii - co klient widzi, czuje, mówi, słyszy, myśli?

  2. Formy komunikowania.

  3. Narzędzia zewnętrznej komunikacji w urzędzie.

  4. Obecność urzędu w mediach oraz social mediach.

100 minut.

  1. Analiza transakcyjna Ericha Berne'a.

  2. Elementy savoir-vivru dotyczące komunikacji zewnętrznej.

  3. Poprawność językowa i jej znaczenie dla komunikacji zewnętrznej urzędu.

  4. Elementy asertywności w procesie komunikacji zewnętrznej.

  5. Case studies – przykłady dobrych praktyk.

100 minut.

METODOLOGIA PROWADZENIA SZKOLENIA:

  • Mini wykład.

  • Warsztaty.

  • Praca indywidualna.

  • Praca grupowa.

  • Case studies.

  • Scenki sytuacyjne.

  • Quiz językowy.

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Termin rejestracji:
16 stycznia 2020, 23:59
Początek wydarzenia:
23 stycznia 2020, 10:00
Zakończenie wydarzenia:
23 stycznia 2020, 15:00
Miejsce:
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska
Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
Osoba kontaktowa:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.