Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Reklama
Fundacja TechSoup
Bracka 25, Warsaw, Poland
za 2 miesiące
27 marca 2020, 09:00
Płatne

Na tym szkoleniu zagłębimy się w detale ekosystemu reklamowego Facebooka. Zbadamy, jak wycisnąć z niego maksimum możliwości i na co pozwala, a następnie zaczniemy stosować je w praktyce.

Szkolenie: Zaawansowana reklama na FB

Autor/źródło: Fundacja TechSoup

Reklama

Z Facebooka korzysta kilkanaście milionów użytkowników w Polsce. Jest to bardzo popularne i skuteczne narzędzie dotarcia do odbiorców organizacji. Jak wykorzystać potencjał Facebooka? Zapraszamy na szkolenie.

Jakie narzędzia zostaną pokazane podczas szkolenia?

Facebook Business Manager, Facebook Pixel

Jakie umiejętności i wiedzę zyskacie dzięki szkoleniu?

  • Tworzenie custom audiences, grup lookalike i kampanii pod nie
  • Targetowanie po innych stronach i wydarzeniach
  • Instalacja i wykorzystanie Pixela Facebooka
  • Reklama na Instagramie
  • Tworzenie skomplikowanych kampanii nastawionych na nowe formaty reklamowe

Część teoretyczna:

1. Cele biznesowe i komunikacyjne a cele reklamowe.
2. Budowanie i optymalizacja struktury kampanii i konta reklamowego - praktyczne zastosowania.
3. Lejek sprzedażowy - dopasowanie celów i funkcji do poszczególnych etapów.
4. Tworzenie lejka sprzedaży z uwzględnieniem celów.
6. Optymalizacja celów reklamowych na poszczególnych etapach lejka.
7. Dlaczego warto interesować się zaawansowanymi metodami?
8. Co to jest retargeting i remarketing?
9. Pixel Facebooka - do czego służy, jak zainstalować i używać, czym nie jest
10. Adespresso, FastTony i inne nakładki alternatywne
11. Grupy lookalike i własne grupy odbiorców
12. Przyciski Call to Action
13. Przegląd nowości i nadchodzących funkcjonalności

Część praktyczna:

1. Definiowanie celów mediowych, reklamowych i KPI
2. Tworzenie własnych grup odbiorców i grup lookalike
3. Instalacja i konfiguracja Pixela Facebooka
4. Tworzenie grup remarketingowych i retargetingowych
5. Tworzenie testów A/B (split testing)

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Początek wydarzenia:
27 marca 2020, 09:00
Zakończenie wydarzenia:
27 marca 2020, 16:30
Miejsce:
Fundacja TechSoup
Bracka 25, Warsaw, Poland
Organizator:
Fundacja TechSoup
E-mail:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.