Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Skuteczna budowa i autopromocja marki w mediach społecznościowych

Reklama
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska, Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
za 9 dni
9 marca 2020, 10:00
Płatne

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie "Planowanie arkuszy organizacyjnych szkół/przedszkoli w roku 2020 - zmiany prawne" Szkolenie odbędzie się 9 marca 2020 r. w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

Reklama

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

Skuteczna budowa i autopromocja marki w mediach społecznościowych.

Data: 9 marca 2020, 10:00 - 15:00

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Cena: 409 zł przy zgłoszeniu do 24 lutego.

Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Cele: Wprowadzenie do zagadnienia budowy marki osobowej ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji i autopromocji w mediach społecznościowych (jak uniknąć błędów i robić to dobrze).

Korzyści:

Adresaci: Osoby będące reprezentantami organizacji, samorządów, liderzy, osoby odpowiedzialne za promocję osób w social mediach (dział promocji, dział komunikacji, dział PR, rzecznicy prasowi, osoby od marketingu) oraz wszystkich zainteresowanych tematem.

Prowadzący: Strateg i konsultant z zakresu marketingu w mediach cyfrowych, mówca i trener, propagator storytellingu i producent video. Pomaga firmom, instytucjom i osobom budować jakościowe relacje ze swoim otoczeniem biznesowym i społecznym, bo wierzy w moc słów i wartość komunikacji. Ponad pięć siedem temu założył agencję Option 360 Agency (wcześniej Social Frame), która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie i najwyższej jakości content w Polsce. W jej portfolio znajdują się takie marki jak Skanska Polska, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Bytom, sieć hoteli ibis, Region Małopolska i Miasto Kraków. Spełnia się jako wykładowca, prelegent i opiekun merytoryczny dwóch oryginalnych kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.

Program:

Mierzenie i optymalizacja efektów.

Tworzenie harmonogramu.

Dobór kanałów, contentu i technik.

Tworzenie koncepcji komunikacji.

Analiza potencjału własnej marki.

Podsumowanie. Planowanie działań autopromocyjnych.

Pomocne bezpłatne i płatne narzędzia działaniach w Internecie.

Tworzenie angażujących treści - przekłady i ćwiczenia.

Strona www i blog.

LinkedIn.

Twitter.

Instagram.

Inne wybrane platformy.

Formy obecności i dotarcia do odbiorców na Facebooku.

Jak rozmawiać w social media – łatwe i trudne rozmowy + ćwiczenia.

Typowe błędy i dobre zasady promocji w social media.

Poznanie grupy docelowej – narzędzia i techniki.

Odkrywanie potencjału własnej marki osobistej + ćwiczenie.

Wprowadzenie do budowania marki osobistej.

Będzie wiedzieć jak zaplanować i zarządzać swoją autopromocję w social media

Pozna najpopularniejsze kanały social media i najbardziej skuteczne techniki promocji treści

Pozna dobre praktyki komunikacji w social media i będzie wiedzieć jak reagować na trudne sytuacje

Pozna narzędzia i techniki odkrywania potencjału własnej marki

Uczestnik szkolenia uzyska całościowe spojrzenie na autopromocję w mediach społecznościowych

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Termin rejestracji:
2 marca 2020, 23:59
Początek wydarzenia:
9 marca 2020, 10:00
Zakończenie wydarzenia:
9 marca 2020, 15:00
Miejsce:
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska
Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
Osoba kontaktowa:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.