Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Reklama
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska, Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
za miesiąc
26 marca 2020, 10:00
Płatne

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie "Promowanie miejsca na cztery pory roku. Jak dopasować działania do sezonu i jak ułożyć kalendarz wydarzeń promujących miasto i gminę" Szkolenie odbędzie się 26 marca 2020 r. w Warszawie. Udział w zajęciach jest odpłatny.

Reklama

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie:

Promowanie miejsca na cztery pory roku. Jak dopasować działania do sezonu i jak ułożyć kalendarz wydarzeń promujących miasto i gminę

Data: 26 marca 2020, 10:00 - 15:00

Miejsce: Warszawa, ul. Żurawia 43

Cena: 409 zł przy zgłoszeniu do 12 marca.

Rabat 10 % dla drugiej osoby z tej samej Instytucji.

Cele:

  • Przekazanie podstawowej wiedzy na temat promocji miejsca (miasta, gminy) w różnych obszarach jego aktywności.

  • Promocja zostanie tu zaprezentowana w kontekście roku kalendarzowego i różnych okoliczności, świąt i wydarzeń, które mogą stanowić podstawę do tworzenia projektów promocyjnych.

  • Zajęcia mają także na celu inspirowanie uczestników do poszukiwania nowych, atrakcyjnych dla odbiorców kanałów komunikacji oraz do kreatywnego wykorzystania standardowych mediów i narzędzi promocyjnych.

Adresaci: Pracownicy instytucji publicznych, organizacji pozarządowych oraz pracownicy administracji samorządowej, głównie jednostek odpowiedzialnych za promocję, wizerunek urzędu (miasta, gminy itp.), komunikację z mieszkańcami, ocenę poziomu satysfakcji mieszkańców.

Korzyści:

  • Uczestnicy zajęć otrzymają specjalistyczną wiedzę na temat przygotowania i organizacji projektów związanych z promocją miasta i gminy w ujęciu zmieniających się okoliczności i okazji wynikających z roku kalendarzowego.

  • Będą mogli przyjrzeć się projektom promocyjnym wykorzystującym zmieniające się pory roku i dopasowanym do sezonu.

  • Otrzymają szereg praktycznych wskazówek i przykładów odnośnie aktualnych trendów i nowoczesnych instrumentów komunikacji marketingowej w promocji miast i gmin.

Prowadzący: Zaangażowana w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym oraz promocją miast i regionów. Autorka i współautorka kilku kampanii promocyjnych z tego zakresu, realizowanych na terenie kraju oraz za granicą, m.in. „Śląskie. Na wyciągnięcie ręki”, „Invest In Silesia”, „Guck mal! Schlesien”, „To je vyborne! Das ist super! Dolny Śląsk”. Współautorka strategii komunikacji marketingowej dla Pszczyny, strategii promocyjnej dla miasta Katowice. Doświadczony wykładowca.

Program:

1. Wiosna, cieplejszy wieje wiatr… a pomysły promocyjne rozkwitają:

  • Różnorodność adresatów działań promocyjnych i jej wpływ na sposób komunikacji: mieszkańcy, turyści, studenci, inwestorzy, władze.

  • Cudzie chwalicie, swego nie znacie. Promocja wewnętrzna i zewnętrzna.

  • Marka miasta. Logo, hasło, kolorystyka

2. W dzień gorącego lata… promocja dojrzewa:

  • Jak wpisać promocję miasta i gminy w aktualną modę i trendy społeczne?

  • Znane narzędzia, nowe możliwości. Jak kreatywnie wykorzystać standardowe media i nośniki reklamowe do niestandardowej promocji miasta?

  • Promocja pod gruszą. Wakacyjne wydarzenia promocyjne. Przykłady i inspiracje.

3. Mimozami jesień się zaczyna… a do miast wkrada się smog:

  • Ekologia w służbie działań promocyjnych.

  • Polska złota jesień kontra smog.

  • Kampanie ze smogiem w tle.

  • Opowieść o tym, jak zielony tramwaj objechał świat.

4. Winter is coming… ale w promocji wciąż jest gorąco:

  • Zima latem, latem zima, czyli w promocji wszystko jest możliwe. Przykłady przedsięwzięć promocyjnych o tematyce zimowej.

  • Świąteczny jarmark promocyjnych pomysłów.

  • Zima w plenerze i pod dachem.

5. Część warsztatowa. Praktyczne wskazówki na potrzeby strategicznego planowania sezonowych i okolicznościowych działań komunikacyjnych miasta, gminy i regionu.

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Termin rejestracji:
19 marca 2020, 23:59
Początek wydarzenia:
26 marca 2020, 10:00
Zakończenie wydarzenia:
26 marca 2020, 15:00
Miejsce:
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
Żurawia 43, Warszawa, Polska
Lokalizacja 300 metrów od Metra Centrum.
Osoba kontaktowa:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.