Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Od 20 lat portal ngo.pl bezpłatnie pomaga organizacjom pozarządowym. Pomóż nam pomagać dalej. Wspieraj NGO w PL
Reklama
Cała Polska
za 21 dni
23 czerwca 2020, 00:00
Płatne

Co wyróżnia szkolenie? W 2020 roku LinkedIn przekroczył próg 675 milionów użytkowników! Stał się tym samym największą platformą społecznościową na świecie skupiającą specjalistów. Podczas szkolenia przybliżymy uczestnikom sam portal, ale również podpowiemy jak efektywnie budować swój profil i wspierać firmowy, by osiągać zamierzone cele. Nie zabraknie praktycznych przykładów i technik, o których jeszcze mało kto wie.

Reklama

Program jest skierowany do osób, które pragną budować markę personalną lub firmową za pośrednictwem LinkedIn. Szczególnie mocno dedykowany jest przedstawicielom działów marketingu, PR-u, sprzedaży oraz HR.

Szkolenie poprowadzi: Dagmara Pakulska-Porembińska

Program

  1. Wprowadzenie do LinkedIn:
    • Geneza LinkedIn.
    • LinkedIn na tle innych mediów społecznościowych.
    • Grupa docelowa LinkedIna w Polsce i na świecie.
  2. Marka osobista na LinkedIn:
    • czym jest personal branding,
    • jak zbudować markę osobistą,
    • personal branding na LinkedIn krok po kroku,
    • strategia obecności marki osobistej na LinkedIn krok po kroku,
    • marka osobista w służbie marki firmowej (employee advocacy),
    • profil basic vs profil premium,
    • case studies.
  3. Marka firmowa na LinkedIn:
    • profil firmowy na LinkedIn krok po kroku,
    • nowości na stronach firmowych,
    • strategia komunikacji profilu firmowego,
    • analiza efektywności działań na stronie firmowej,
    • Company Page vs. ShowCase Page,
    • Case studies.
  4. Komunikacja na LinkedIn:
    • posty vs artykuł,
    • jak pisać, by chcieli nas czytać,
    • jak zbudować dobrą sieć kontaktów krok po kroku,
    • jak nawiązywać relacje biznesowe na LinkedIn,
    • sztuka pisania pierwszych wiadomości do nowych kontaktów,
    • case studies.
  5. Content Marketing i copywriting:
    • tworzenie treści, które będą efektywnie docierać do grupy docelowej,
    • case studies.

Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów. Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.

  • szkolenie zdalne w dowolnym dla Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu lub w swoim biurze,

  • podczas szkolenia będziesz widzieć zarówno ekran trenera jak również samego trenera,

  • otrzymasz materiały i certyfikat w formacie PDF,

  • będziesz miał możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez wbudowany mechanizm czatu,

  • w trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwy.

Wymagane:

komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu, przeglądarka internetowa (preferowany FireFox), mikrofon i/lub słuchawki.

Cena zawiera: materiały szkoleniowe i certyfikat w formatach .pdf

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Początek wydarzenia:
23 czerwca 2020, 00:00
Zakończenie wydarzenia:
23 czerwca 2020, 23:59
Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o. o.
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.