Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Od 20 lat portal ngo.pl bezpłatnie pomaga organizacjom pozarządowym. Pomóż nam pomagać dalej. Wspieraj NGO w PL
Reklama
Cała Polska
17 listopada 2020, 10:00
17 listopada 2020, 10:00 - 18 listopada 2020, 13:30
Płatne

Jak zachowują się użytkownicy stron Waszych organizacji? Wiedza o tym jest bardzo istotna - dzięki temu będziemy pewni, czy strona osiąga zamierzone cele. Zapraszamy na szkolenie, by poznać narzędzie Google Analytics.

Reklama

DLA KOGO? 

Szkolenie Google Analytics jest przeznaczone dla osób, które chcą wiedzieć jak zachowują się użytkownicy na ich stronie i czy ich strona osiąga zakładane cele. 

CZEGO SIĘ DOWIESZ NA SZKOLENIU? 

czy Twój Analyics jest poprawnie zainstalowany i skonfigurowany, 
czy poprawnie zbierasz dane, 
w jaki sposób możesz śledzić użytkowników, 
skąd przychodzą Twoi potencjalni klienci, 
czy źródło pozyskiwania użytkowników przynosi efekty, 
jak użytkownicy zachowują się na Twojej stronie, 
na jakim etapie użytkownicy opuszczają Twoją stronę, 
jak uniezależnić się od programistów, dzięki obsłudze narzędzia do instalacji kodów Google Tag Manager. 

PROGRAM SZKOLENIA: 

Instalacja i konfiguracja konta Google Analytics. 
Konfiguracja źródeł ruchu. 
Konfiguracja celów, które pomogą nam wyszczególnić wartościowy ruch i wartościowych użytkowników. 
Omówienie i wyjaśnienie najważniejszych zmiennych w interfejsie. 
Tworzenie własnych zmiennych. 
Analiza użytkowników Twojej witryny: kim są i skąd pochodzą. 
Tworzenie segmentów i budowanie person. 
Analiza ruchu na stronie: analiza kanałów, źródeł i kampanii reklamowych (w tym także Google AdGrants) pod kątem konwersji i wspomagania konwersji. 
Analiza zachowań użytkowników: co przeglądają i czego szukają na stronie. Które strony są najlepsze, a które są do poprawy. 
Raportowanie: tworzenie własnego dashboardu, raportów standardowych i niestandardowych oraz wyświetlanie raportów w Google Data Studio. 
Google Tag Manager: konfiguracja i instalacja narzędzia, wdrażanie zewnętrznych narzędzi i mierzenie działań na stronie, np. oglądanie filmów, kliknięcia w przyciski, etc.  

TRENER: 

Krzysztof Wroński 
Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę - sprzedawały produkty lub usługi. Prowadzi szkolenia z AdWords i z Analytics, m.in. na Akademii Google Partners. Pisze artykuły i występuje jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongresie Online Marketing, czy semKRK.

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Początek wydarzenia:
17 listopada 2020, 10:00
Zakończenie wydarzenia:
18 listopada 2020, 13:30
Organizator:
Fundacja Techsoup
E-mail:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.