Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Od 20 lat portal ngo.pl bezpłatnie pomaga organizacjom pozarządowym. Pomóż nam pomagać dalej. Wspieraj NGO w PL
Reklama
Centrum Kreatywności Targowa
Targowa 56, Warszawa, Polska
za 8 dni
10 grudnia 2020, 10:00
Płatne

Precyzyjna promocja i komunikacja w instytucjach kultury i sztuki oparta na wiedzy Jak w czasach chaosu i niewiedzy dostosowywać komunikację i prowadzić działania promocyjne?

Reklama

Szkolenie Artura Szczęsnego o promowaniu instytucji i wydarzeń w kulturze, sztuce i nauce opartym na danych, informacjach i wiedzy wynikających z badań i analiz. Czy to możliwe? Podczas warsztatów poznasz metody i źródła pozyskiwania danych oraz narzędzia służące precyzyjnemy i skutecznemu komunikowaniu. Jak z uwagi na brak czasu, nadprodukcję i kulturę nanosekundy, prowadzić promocję wydarzeń kulturalnych oraz komunikować ofertę instytucji nie będąc zmuszonym do podejmowania decyzji opartych na intuicji? Tym bardziej, że sposoby i praktyki uczestnictwa w kulturze i sztuce instytucjonalnej zmieniają się w szalonym tempie.

Badania uczestnictwa w kulturze pokazują, że brak czasu, zmęczenie i niedogodne terminy to główne bariery w podejmowaniu praktyk związanych ze sztuką. Czy instytucje kultury „rywalizują” z Netflix, Spotify i TikTok o tę samą publiczność i kto ma większe szanse na wygraną?

Jak świadomie, strategicznie i holistycznie budować relacje pomiędzy organizacją kultury i sztuki a społecznością, uwzględniając cele instytucji? W końcu jak projektować wielozmysłowe doświadczenia uczestników i uczestniczek, odbiorców i odbiorczyń wydarzeń, projektów i oferty programowej?

Szkolenie o pobudzaniu uczestnictwa i poznawaniu potrzeb, aktywizowaniu społeczności i projektowaniu tego, „czego nie widać”, aktywizacji elementów występujących na styku instytucji, projektu artystycznego lub wydarzenia z użytkowniczkami i użytkownikami w kontekście Audience Development (rozwój publiczności).

Informacje:

  • Szkolenie stacjonarne z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego.
  • Szkolenie jest w pełni dostępne dla osób z dysfunkcją narządu ruchu.
  • Udział w szkoleniu potwierdzony zostanie certyfikatem.
  • O odporność i wzmocnienie przyswajania wiedzy zadba MAŁPI BIZNES

Pakiet szkoleniowy / 2 dni szkoleń 10-11 grudnia
TANIEJ
Weź udział w dwóch szkoleniach i zapłać mniej!

BILETY: https://bit.ly/3pdknul

Biografia trenera:

Magister sztuki, ukończył studia na Wydziale Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studia podyplomowe „Rozwój publiczności” w Instytucie Kulturoznawstwa na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Kierownik działu komunikacji w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie. Wykładowca „Audience Development” na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Członek zrzeszenia Forum Kraków działającego na rzecz animacji kultury. Trener rozwoju publiczności i członek warszawskiej sieci praktyków i praktyczek ADESTE Warszawa działającej na rzecz zwiększania uczestnictwa warszawiaków i warszawianek w kulturze. Stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w dziedzinie
zarządzania kulturą i wspierania rozwoju kadr kultury.

Był współtwórcą interdyscyplinarnej Instytucji Kultury Miasta Stołecznego Warszawy Biennale Warszawa i pełnomocnikiem dyrektora ds. komunikacji. Wcześniej kierował działem komunikacji i promocji w Teatrze Polskim w Bydgoszczy w okresie dyrekcji Pawła Wodzińskiego i Bartosza Frąckowiaka oraz działem promocji i PR w Teatrze Polskim w Bielsku-Białej. Był rzecznikiem prasowym Regionalnego Ośrodka Kultury w Katowicach. Współpracował z Instytutem Teatralnym im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie w okresie dyrekcji Macieja Nowaka, m.in. przy organizacji Warszawskich Spotkań Teatralnych i koordynacji projektu e-teatr.tv oraz z Biurem Europejskiej Stolicy Kultury 2016 Katowice – Miasto Ogrodów. W latach 2011–2013 był przedstawicielem Marszałka Województwa Śląskiego w kapitule nagrody teatralnej Złota Maska. Od 2009 roku jest Prezesem Zarządu Stowarzyszenia Prokulturamedia w Katowicach. Od 2017 roku jest właścicielem agencji HORSE WITH WINGS AGENCY specjalizującej się w public relations, komunikacji kultury, sztuki i nauki oraz audience engagement.

Liczba miejsc ograniczona!

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Płatne
Początek wydarzenia:
10 grudnia 2020, 10:00
Zakończenie wydarzenia:
10 grudnia 2020, 16:00
Miejsce:
Centrum Kreatywności Targowa
Targowa 56, Warszawa, Polska
Organizator:
Link
Osoba kontaktowa:
Pokaż
E-mail:
Pokaż
Telefon:
Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.