Szkolenie: Generator ofert
W związku z wprowadzeniem - w otwartych konkursach ofert - generatora ofert Starostwo Powiatowe w Toruniu zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych do udziału w bezpłatnym szkoleniu, które odbędzie się dbędzie się 21 stycznia 2021 r. o godz. 13:00.
Wprowadzenie elektronicznej obsługi ofert za pomocą systemu witkac.pl ma na celu usprawnienie procesu zlecania zadań publicznych oraz ograniczenie kontaktu bezpośredniego.
Powyższe szkolenie, krok po kroku przygotuje Państwa do wypełnienia i złożenia ofert w ramach otwartych konkursów ogłaszanych przez Zarząd Powiatu Toruńskiego. Dowiecie się Państwo m.in. jak założyć konto w systemie, jak wypełnić i złożyć ofertę, jak dokonać ewentualnych poprawek i uzupełnień oraz w jaki sposób – za pośrednictwem generatora - przebiegać będzie komunikacja z urzędem.
Szkolenie odbędzie się 21 stycznia br. o godz. 13:00 (czas trwania szkolenia ok. 2,5 godz.) i przeprowadzone zostanie za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Do uczestniczenia w szkoleniu nie są wymagane kamery oraz mikrofony.
Zgłoszenia do udziału w szkoleniu przyjmowane są pod numerem telefonu 56 662 88 42 lub mailowo: j.rybitwa@powiattorunski.pl.
Po zgłoszeniu się na szkolenie otrzymacie Państwo link do spotkania wraz z instrukcją dołączenia.