Szkolenia i wydarzenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Od 20 lat portal ngo.pl bezpłatnie pomaga organizacjom pozarządowym. Pomóż nam pomagać dalej. Wspieraj NGO w PL

Trwa rejestracja na VII Kongres Różnorodności! [patronat ngo.pl]

Reklama
Cała Polska
We wtorek, 00:00
18 maja 2021, 00:00 - 19 maja 2021, 14:00
Bezpłatne

Henkel Polska oraz firma BETTER zapraszają na VII Kongres Różnorodności. „Tak silni, jak najsłabszy z nas – czyli jak wzmacniać ludzi i organizacje w kryzysie (i nie tylko)” – na to pytanie będą starali się odpowiedzieć prelegenci i uczestnicy tego wydarzenia już 18 i 19 maja 2021 r.

Reklama

W tym roku Kongres odbędzie się w formule online na platformie Hopin, udział w nim jest bezpłatny, rejestracja pod linkiem.

Motywem przewodnim siódmej edycji Kongresu Różnorodności jest szerokie rozumienie różnorodności i inkluzji, które w roku pandemii okazują się podstawowymi wartościami pomagającymi składać rozbite tym kryzysem społeczeństwo, organizacje i ludzi. Covid unaocznił, że jesteśmy sobie nawzajem bardzo potrzebni i że tak naprawdę jesteśmy tylko tak silni, jak silny jest najsłabszy z grupy. Dlatego kluczowe stają się uważność, dostrzeganie i wsparcie drugiego człowieka – tak w rodzinie, jak i w miejscu pracy.

Uczestnicy Kongresu będą dyskutować m.in. na temat tego, jak budować odporność w czasach zmiany i niepewności, jak zadbać o zdrowie psychiczne własne i swoich współpracowników, jak będzie wyglądać przyszłość rynku pracy, jakich liderek i liderów potrzebujemy i czego od nich oczekujemy.

– Osobiście bardzo się cieszę na kolejny Kongres Różnorodności! Będzie to już siódma edycja wydarzenia, które wspólnie organizują firmy Henkel i Better. Pokazuje to, jak strategicznie ważny dla obu firm jest temat różnorodności i inkluzji. I choć tym razem wszystko jest inaczej, bo spotkamy się wirtualnie, to sytuacja taka ma także dobre strony. Dzięki formule streamingu on-line mamy bowiem szansę dotrzeć do szerszej publiczności. To siódmy Kongres, niech więc ta siódemka będzie dla nas szczęśliwa – powiedziała Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska, inicjatorka i współtwórczyni Kongresu Różnorodności oraz cyklu spotkań Praktycy Różnorodności w Lepszym Świecie.

Wśród występujących na tegorocznym Kongresie Różnorodności znajdą się między innymi, wymienieni w kolejności alfabetycznej:

  • Dawn D. Bennett-Alexander, konsultantka i działaczka na rzecz D&I, autorka “Practical Diversity”, laureatka 60 nagród dla wybitnych profesorów
  • Amy Morin, psychoterapeutka, wykładowczyni na Uniwersytecie Northeastern, speakerka TEDx
  • Prof. Bogdan de Barbaro, lekarz psychiatra i terapeuta, emerytowany profesor zwyczajny Uniwersytetu Jagiellońskiego (kierownik Zakładu Terapii Rodzin Katedry Psychiatrii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego)
  • Piotr Ciborowski, dyrektor zarządzający Adhesive Technologies, Henkel Polska
  • Maciej Herman, dyrektor zarządzający, LOTTE Wedel
  • Kamila Kaliszyk, dyrektor ds. rozwoju biznesu w polskim oddziale Mastercard Europe
  • Birgit Rechberger-Krammer,Corporate Senior VP Laundry and Home Care Europe, President Henkel Austria bei Henkel
  • Susanna Romantsova, liderka ds. Różnorodności, Równego Traktowania i Kultury Przynależności w IKEA
  • Dominika Sadowska, ekspertka z obszaru zarządzania różnorodnością i kultury włączania (D&I), inicjatorka i założycielka Diversity Plus
  • Zuzanna Skalska, analityk trendów ds. designu, innowacji i biznesu, wykładowczyni w School of Form Uniwersytetu SWPS
  • Piotr Voelkel, założyciel SWPS oraz właściciel marki VOX, polski przedsiębiorca, mecenas projektów kulturalnych i edukacyjnych
  • Zuzanna Ziomecka, redaktorka, dziennikarka, wiceprezeska Fundacji Polski Instytut Mindfulness

– Corocznie Kongres jest dla nas okazją do spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość przez soczewkę różnorodności i włączania grup marginalizowanych. Pandemia straumatyzowała nas zbiorowo. Zarówno osobiście jak i w przestrzeni życia zawodowego. Empatia, otwarcie na różne potrzeby i zaopiekowanie się sobą wzajemnie mogą stać się kluczowym sposobem na radzenie sobie w trakcie wychodzenia z tego kryzysu. Podczas dwóch dni kongresowych spotkań usłyszymy wybitne ekspertki i ekspertów. Niech wynikiem uczestnictwa każdego z nas będzie indywidualny plan odbudowy naszej odporności i tych, w których otoczeniu pracujemy –powiedział Paweł Niziński, założyciel Goodbrand/BETTER., wydawca projektów CR Navigator i BE Navigator, promujących idee zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu.

Organizatorzy VII Kongresu, planując jego dwudniowy program, starali się, by treści i tematy poruszane pierwszego dnia miały charakter uniwersalny, interesujący dla szeroko zdefiniowanego odbiorcy Kongresu. Tego dnia będzie więc o wyzwaniach czasów pandemii i nowej post-pandemicznej normalności. Drugi dzień zdominują treści związane z wyzwaniami przywództwa i zarządzania. Zaproszeni eksperci wspólnie przyjrzą się kongresowej tezie o idei różnorodności i inkluzji jako spoiwie, które pozwoli nam posklejać i wzmocnić nasze społeczności i organizacje.

Wydarzenie odbywa się pod patronatem merytorycznym Strefy Zarządzania SWPS.


VII Kongres Różnorodności 
„Tak silni, jak najsłabszy z nas – czyli jak wzmacniać ludzi i organizacje w kryzysie (i nie tylko)”

18 – 19 maja 2021 r. (wtorek – środa)

Rejestracja uczestników pod linkiem:

Kongres Różnorodności 2021

Uczestnictwo w wydarzeniu w formie online poprzez platformę Hopin.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Program wydarzenia w załączeniu.

Serdecznie zapraszamy!

Portal organizacji pozarządowych ngo.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Szczegóły wydarzenia

Rodzaj wydarzenia:
Bezpłatne
Początek wydarzenia:
We wtorek, 00:00
Zakończenie wydarzenia:
W środę, 14:00
Organizator:
Henkel Polska
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.