Szkolenia i wydarzenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Chcesz zacząć zbierać pieniądze dla swojej NGO? Kup kurs online i dowiedz się jak to robić!

Budowanie relacji z biznesem, czyli sponsoring w praktyce – warsztat online

Reklama
Cała Polska

14 grudnia 2021, 10:30

14 grudnia 2021, 10:30 - 15 grudnia 2021, 14:00

Płatne

Szkolenie dedykowane jest osobom zajmującym się pozyskiwaniem sponsorów na bieżącą działalność lub wydarzenia organizowane przez organizację. Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy z zakresu pozyskiwania sponsorów poprzez tworzenie ciekawych i profesjonalnych ofert, właściwy dobór potencjalnych partnerów oraz prowadzenie rozmów z nimi. Szkolenie ma charakter warsztatowy z aktywnym udziałem uczestników. Koszt uczestnictwa: 499 zł brutto/osoba

Reklama

Szkolenie odbywa się w formule online dla kameralnej grupy (maksymalnie 4 osoby). 

Data:

14.12. (wtorek): 10.30-14.00

15.11 (środa):    10.30-14.00

Łącznie 7 h.

Program szkolenia:

1) Wstęp

Integracja grupy, dyskusja: czym jest sponsoring ?

2) Partner Idealny – czy go znamy?

Kto może zostać Partnerem danej organizacji/imprezy i dlaczego?

Jak prawidłowo i efektywnie klasyfikować potencjalnych Partnerów

Określamy cele projektu sponsorskiego

Stworzenie profilu Partnera Idealnego dla każdego z uczestników

3) Oferta sponsorska

Objętość i struktura oferty sponsorskiej

Najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu ofert

Stworzenie draftu oferty sponsorskiej

4) Pierwszy kontakt z potencjalnym sponsorem

Pierwszy email – jak go napisać, żeby został przeczytany?

Pierwsza rozmowa telefoniczna

Jeśli nie mail ani telefon to co? Inne formy nawiązania kontaktu z przedsiębiorcami i firmami

5) Spotkanie z potencjalnym sponsorem

Przygotowanie do spotkania

Prezentacja oferty – jak mówić językiem korzyści sponsora?

Zamykanie procesu pozyskiwania sponsora

Najczęściej popełniane błędy podczas spotkań ze sponsorami

6) Ewaluacja projektu sponsorskiego

7) Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe.

Szkolenie ma charakter warsztatowy i zakłada aktywny udział uczestników. Planowane metody szkoleniowe to wykład, burza mózgów, dyskusja, praca samodzielna, praca w grupach.

Prowadząca

Natalia Kościuk – Z wykształcenia hungarystka (Uniwersytet Warszawski) i manager sportowy (Wyższa Szkoła Turystyki i Rekreacji im. M. Orłowicza w Warszawie) – to niecodzienne połączenie pozwoliło jej zdobywać unikatowe doświadczenia przy międzynarodowych projektach. Ekspert w zakresie sponsoringu i sprzedaży spraw reklamowych. Absolwentka studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie – napisała i obroniła na ocenę celującą pracę na temat zarządzania ryzykiem w projektach sponsoringu sportu. Blisko 10 lat pracowała w branży sponsoringu. Tworzyła i sprzedawała projekty sponsorskie dla firm z sektorów takich jak paliwowy, motoryzacyjny, finansowy, FMCG. Współpracowała z kierowcami rajdowymi, klubami piłkarskimi, organizatorami biegów. Jako Rights Delivery Manager z ramienia UEFA wdrażała i realizowała projekty sponsorów UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie. Jako dyrektor sprzedaży portalu Sport.pl realizowała mediowe projekty reklamowe największych sponsorów sportu. Doradzała przedsiębiorcom, organizacjom NGO i podmiotom sportowym. Obecnie wraz z mężem prowadzi przedsiębiorstwo e-commerce.

Mówi, że na szkoleniach „odczarowuje” trudny temat jakim jest sprzedaż, rozmowy biznesowe, prezentacja ofert i sprawia, że uczestnicy zaczynają lubić to, czego do tej pory się obawiali. Współpracowała z firmami szkoleniowymi, magazynem My Company Polska oraz Fundacją Przedsiębiorczości Tax Care. Regularnie występowała na konferencjach dla przedsiębiorców. Inicjatorka i współorganizatorka Lokalnych Spotkań Biznesowych na warszawskiej Białołęce. Prywatnie mama Karoliny, Kajetana, Konstantego i Konstancji.

Opinie uczestników poprzednich warsztatów

„Natalio! Fantastyczne szkolenie! Niby oczywiste rzeczy, a przekazałaś je nam w zwięzły i kompaktowy sposób, ilustrując rzeczywistymi przykładami. Konkretnie! Dzisiejsze szkolenie otworzyło mi oczy na nowe strony sponsoringu.”

„Już wiem, jak rozpoznać Partnera Idealnego i jakich argumentów użyć, by sen o realizowaniu celów z pozoru niemożliwych stał się realny i wykonalny. Dziękuję! Zarażasz swym​ optymizmem i wiarą w sukces. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy.”

"Sponsoring w praktyce" to najlepsze szkolenie, w którym brałem udział. Natalia była świetnie przygotowana do spotkania. Dużo kreatywnych pomysłów i zadań praktycznych. Polecam każdemu!”

„Świetna atmosfera, brawo za zespolenie grupy”

„Świetne prowadzenie szkolenia, szybko, zwięźle i na temat. Super!”

„Natalio, jestem pod wrażeniem wczorajszych warsztatów. Podobały mi się sposoby angażowania grupy, sporo tej aktywności było – tego oczekiwałem!”

Szczegóły wydarzenia

  • Rodzaj wydarzenia:
    Płatne
  • Termin rejestracji:
    9 grudnia 2021, 12:00
  • Początek wydarzenia:
    14 grudnia 2021, 10:30
  • Zakończenie wydarzenia:
    15 grudnia 2021, 14:00
  • Organizator:
  • E-mail:
    Pokaż

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.

Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.