Szkolenia i wydarzenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak wypełnić wniosek o dotację od administracji? Mamy dla Ciebie praktyczny PDF. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

III Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Prywatność, cyberbezpieczeństwo, e-commerce"

Reklama
Cała Polska

za 6 miesięcy

16 maja 2025, 16:30

Płatne

Szanowni Państwo, Center for European Studies i Center for American Studies zapraszają Państwa do udziału w 🔒🌐 III Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Prywatność, cyberbezpieczeństwo, e-commerce. Prawo, polityka i compliance". 🌐🔒

Reklama

𝐊𝐈𝐄𝐃𝐘?

Konferencja odbędzie się w piątek 16 maja 2025 między 16:30 a 21:00 w formie online na platformie Microsoft Teams.

W razie wysokiej liczby wystąpień zastrzegamy możliwość przedłużenia konferencji także na sobotę 17 maja 2025.

𝐂𝐙𝐄𝐆𝐎 𝐃𝐎𝐓𝐘𝐂𝐙𝐘 𝐊𝐎𝐍𝐅𝐄𝐑𝐄𝐍𝐂𝐉𝐀?

Celem konferencji jest omówienie problematyki prywatności, cyberbezpieczeństwa i e-commerce przez interdyscyplinarny pryzmat zmieniających się regulacji prawnych, standardów compliance, polityk ochrony danych i ewoluujących technologii.

Tematyka konferencji będzie koncentrować się na współczesnych wyzwaniach w najdynamiczniej rozwijających się sektorach, takich jak prywatność w świecie wirtualnym czy cyberbezpieczeństwo w tzw. “Chmurze”.

𝐏𝐫𝐨𝐩𝐨𝐧𝐨𝐰𝐚𝐧𝐞 (𝐩𝐫𝐳𝐲𝐤ł𝐚𝐝𝐨𝐰𝐞) 𝐨𝐛𝐬𝐳𝐚𝐫𝐲 𝐭𝐞𝐦𝐚𝐭𝐲𝐜𝐳𝐧𝐞:

• Ataki phishingowe.

• Cyfrowe nośniki danych.

• Hasła i uwierzytelnianie.

• Ochrona aktywów i tzw. zimne portfele.

• Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych.

• Praca zdalna.

• Wi-fi i publiczne sieci wymiany danych.

• Bezpieczeństwo w chmurze.

• Ustawodawstwo dotyczące cyberprzestrzeni.

• Prywatność i ochrona danych w świecie cyfrowym.

• Zmiany regulacyjne i polityki ochrony danych.

• Nieuczciwe praktyk handlowe w branży e-commerce.

• Bezpieczeństwo cybernetyczne.

• Wyzwania e-handlu.

Powyżej wskazane obszary tematyczne mają charakter jedynie przykładowy – gorąco zachęcamy do wykraczania poza ich ramy. Wystąpienia mogą dotyczyć problematyki dowolnie wybranych państw świata.

Ponadto wystąpienia mogą mieć charakter interdyscyplinarny, łączący rozmaite dziedziny nauki.

Wierzymy w wolność akademickiej dyskusji i nie cenzurujemy wystąpień ze względów światopoglądowych lub politycznych.

Oryginalne i nietuzinkowe wystąpienia zawsze znajdą uznanie ze strony Komitetu Naukowego.

𝐃𝐋𝐀 𝐊𝐎𝐆𝐎?

• Do czynnego udziału w konferencji serdecznie zapraszamy studentów i doktorantów, doświadczonych badaczy, praktyków z branży (prawników, specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa i compliance; przedsiębiorców), a także wszystkie inne zainteresowane tematyką konferencji osoby.

• Uczestnictwo bierne nie wymaga posiadania żadnych naukowych kwalifikacji.

𝐉Ę𝐙𝐘𝐊𝐈 𝐊𝐎𝐍𝐅𝐄𝐑𝐄𝐍𝐂𝐉𝐈

Prezentacje mogą być wygłaszane w następujących językach:

  • Polski
  • Angielski
  • Ukraiński

Stosownie do wyżej wymienionych języków, ułożone zostaną panele (sesje) w ramach konferencji.

𝐊𝐎𝐌𝐈𝐓𝐄𝐓 𝐍𝐀𝐔𝐊𝐎𝐖𝐘 𝐊𝐎𝐍𝐅𝐄𝐑𝐄𝐍𝐂𝐉𝐈

• prof. Christopher Kelley, LL.M. (University of Arkansas School of Law) – Przewodniczący Komitetu Naukowego

• prof. US dr hab. Beata Sadowska (Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania, Uniwersytet Szczeciński) – Członek Komitetu Naukowego.

• prof. UJK dr hab. Nina Stępnicka (Wydział Prawa i Nauk Społecznych, Uniwersytet im. Jana Kochanowskiego w Kielcach) – Członek Komitetu Naukowego.

• dr Julia Szwiec (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie; Mediator w Sądzie Polubownym przy Komisji Nadzoru Finansowego i Sądzie Okręgowym w Warszawie) – Członek Komitetu Naukowego.

• adw. dr Valery Loumber (kancelaria Gavrilov & Brooks, Sacramento/Los Angeles, dyrektor ds. akademickich Center for American Studies) – Członek Komitetu Naukowego.

• dr Lilya Kurii (Center for American Studies Ukraine, wcześniej: Khmelnytskyi National University) – Członek Komitetu Naukowego.

• Łukasz Darby Bartosik, LL.M. (Prezes Center for American & European Studies) – Sekretarz Komitetu Naukowego.

𝐔𝐂𝐙𝐄𝐒𝐓𝐍𝐈𝐂𝐓𝐖𝐎 𝐂𝐙𝐘𝐍𝐍𝐄 𝐈 𝐁𝐈𝐄𝐑𝐍𝐄 – 𝐈𝐍𝐅𝐎𝐑𝐌𝐀𝐂𝐉𝐄

➤UCZESTNICTWO CZYNNE (PRELEGENCI)

Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na konferencję przez uczestnika czynnego:

1. Zamieść abstrakt (200-300 słów) i wypełnij formularz uczestnictwa czynnego pod adresem: https://forms.gle/QcdHZWqRs4KxWiEx6

2. Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 5 maja 2025 r. (𝘁𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻 𝘁𝗲𝗻 𝗻𝗶𝗲 𝘇𝗼𝘀𝘁𝗮𝗻𝗶𝗲 𝗽𝗿𝘇𝗲𝗱ł𝘂𝘇̇𝗼𝗻𝘆)

Zastrzegamy sobie prawo do selekcji abstraktów.
Wyniki naboru abstraktów podane zostaną do dnia 6 maja 2025 r.

3. Wnieś opłatę konferencyjną na numer rachunku bankowego, który zostanie podany zakwalifikowanym prelegentom w wiadomości mailowej – opłatę wnieść należy najpóźniej do dnia 8 maja 2025 r.

➤UCZESTNICTWO BIERNE

Kroki niezbędne do dokonania zgłoszenia na konferencję przez uczestnika biernego:

1. Wypełnij formularz uczestnictwa biernego znajdujący się pod adresem: https://forms.gle/qAgPV95qgNkrZ1wH7

2. Rejestracji poprzez ww. formularz dokonaj do godz. 23.59 dnia 9 maja 2025 r. Niewypełnienie formularza będzie skutkowało niemożliwością uczestniczenia w konferencji (a co za tym idzie – niemożliwością otrzymania certyfikatu).

3. Wnieś opłatę za uczestnictwo bierne na numer rachunku bankowego, który zostanie podany uczestnikom w wiadomości mailowej. Opłatę należy wnieść najpóźniej do dnia 11 maja 2025 r. (nie oczekujemy opłaty “w ciemno”; 𝗯𝗲̨𝗱𝗮̨ 𝗺𝗶𝗲𝗹𝗶 𝗣𝗮𝗻́𝘀𝘁𝘄𝗼 𝗺𝗼𝘇̇𝗹𝗶𝘄𝗼𝘀́𝗰́ 𝘇𝗮𝗽𝗼𝘇𝗻𝗮𝗰́ 𝘀𝗶𝗲̨ 𝘇 𝗵𝗮𝗿𝗺𝗼𝗻𝗼𝗴𝗿𝗮𝗺𝗲𝗺 𝗸𝗼𝗻𝗳𝗲𝗿𝗲𝗻𝗰𝗷𝗶 𝗽𝗿𝘇𝗲𝗱 𝘂𝗶𝘀𝘇𝗰𝘇𝗲𝗻𝗶𝗲𝗺 𝗼𝗽ł𝗮𝘁𝘆 – harmonogram z pełną listą prelegentów i tytułami ich wystąpień zostanie udostępniony mailowo).

𝐎𝐏Ł𝐀𝐓𝐘 𝐙𝐀 𝐔𝐂𝐙𝐄𝐒𝐓𝐍𝐈𝐂𝐓𝐖𝐎

➤ UCZESTNICY CZYNNI (PRELEGENCI) – 2 opcje:

• 209 zł – certyfikat cyfrowy dostarczany drogą mailową (certyfikat cyfrowy opatrzony podpisami elektronicznymi członków Komitetu Naukowego jest równoważny certyfikatowi papierowemu).

• 239 zł – certyfikat cyfrowy + certyfikat papierowy dostarczany pocztą tradycyjną.

➤ UCZESTNICTWO BIERNE (SŁUCHACZE):

• 119 zł – uczestnictwo bierne + wysyłka certyfikatu opatrzonego podpisami elektronicznymi członków Komitetu Naukowego w wersji cyfrowej na wskazany przez uczestnika biernego adres mailowy.

• 149 zł – uczestnictwo bierne + certyfikat cyfrowy + wysyłka certyfikatu w wersji tradycyjnej pocztą.

Jak zatytułować przelew?

Tytuł przelewu powinien zostać sformułowany według następującego wzoru*:

„Imię i nazwisko – opłata za uczestnictwo czynne/bierne (wybrać właściwe) – III Konferencja "Prywatność, cyberbezpieczeństwo, e-commerce”

*Niespełnienie tego warunku może spowodować opóźnienia w zaksięgowaniu opłaty, a w konsekwencji nawet wykluczyć Państwa udział w konferencji.

W przypadku współ-wystąpienia dwójki lub większej liczby prelegentów prosimy o samodzielne wniesienie opłaty przez każdego z prelegentów osobno.

𝐏𝐔𝐁𝐋𝐈𝐊𝐀𝐂𝐉𝐀 𝐏𝐎𝐊𝐎𝐍𝐅𝐄𝐑𝐄𝐍𝐂𝐘𝐉𝐍𝐀

Organizatorzy przewidują możliwość wydania publikacji jednak będzie to zależne od liczby autorów chętnych do opublikowania tekstu w monografii naukowej. Cena za udział w konferencji nie obejmuje opłaty publikacyjnej.

𝐅𝐀𝐐

• Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT – prosimy zgłosić stosowną prośbę w formularzu rejestracji (późniejsze zgłoszenie może nie zostać uwzględnione). 

• Jeśli Państwa udział pokrywa uczelnia (instytucja/firma), sugerujemy samodzielne pokrycie udziału w konferencji i uzyskanie zwrotu od uczelni (instytucji/firmy) na podstawie wystawionej przez nas na uczelnię (instytucję/firmę) faktury (w razie wątpliwości prosimy o kontakt z Koordynatorem/ką konferencji).

• Opłata wniesiona nie podlega zwrotowi (jest bowiem równoznaczna z uzyskaniem prawa wstępu na konferencję).

• Link do transmisji (pokoju konferencyjnego) zostanie udostępniony zarejestrowanym uczestnikom w ciągu 24 godzin przed rozpoczęciem konferencji.

• Możliwe jest wygłoszenie wystąpienia przez dwójkę lub więcej uczestników (opłatę należy pomnożyć przez liczbę prelegentów).

• Czas wystąpienia wynosi 15-20 min (w zależności od faktu wygłaszania wystąpienia samotnie lub w duecie oraz ogólnej liczby wystąpień)

• Certyfikaty papierowe wysyłamy pocztą tradycyjną w przeciągu dwóch miesięcy od zakończenia konferencji (dotyczy to certyfikatów wysyłanych na terytorium Polski).

• Certyfikaty cyfrowe zostaną wysłane wszystkim uczestnikom w ciągu tygodnia od zakończenia konferencji.

• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o składzie Komitetu Naukowego konferencji.

• Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o statusie towarzystwa naukowego Center for American Studies.

• Godzinę wystąpienia w ramach konferencji określa Organizator (nie ma możliwości zmiany godziny wystąpienia ustalonej w harmonogramie konferencji)

• Regulamin konferencji: www.cfasofficial.com/pl/regulamin

𝐏𝐘𝐓𝐀𝐍𝐈𝐀?

W razie pytań prosimy o kontakt z Koordynatorem Konferencji, Panem Dawidem Ładzińskim, pod adresem ladzinski@cfasofficial.com

Chętnie pomożemy. 

Do zobaczenia!

___________________

𝐂𝐄𝐍𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐎𝐑 𝐀𝐌𝐄𝐑𝐈𝐂𝐀𝐍 𝐒𝐓𝐔𝐃𝐈𝐄𝐒 – 𝐎 𝐍𝐀𝐒

𝐂𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐀𝐦𝐞𝐫𝐢𝐜𝐚𝐧 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐢𝐞𝐬 jest towarzystwem naukowym (KRS: 0000771445, NIP: 7811990247), które realizuje swoją misję naukowo-badawczą i dydaktyczną w oparciu o przepisy ustawy Prawo o stowarzyszeniach z dnia 7 kwietnia 1989 r. (Tekst jednolity Dz. U. 2001 nr 79, poz. 855), ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2003 r. Nr 96, poz. 873), postanowienie sądu o utworzeniu stowarzyszenia i zatwierdzony przez Krajowy Rejestr Sądowy statut.

Organem nadzorującym działalność Center for American Studies jest Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

𝐂𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐀𝐦𝐞𝐫𝐢𝐜𝐚𝐧 𝐒𝐭𝐮𝐝𝐢𝐞𝐬 prowadzi działalność edukacyjną, naukowo-badawczą i wydawniczą organizując konferencje, seminaria, szkolenia i publikacje skierowane do młodych i doświadczonych naukowców.

Szczegóły wydarzenia

  • Rodzaj wydarzenia:
    Płatne
  • Początek wydarzenia:
    16 maja 2025, 16:30
  • Zakończenie wydarzenia:
    16 maja 2025, 21:00
  • Miejsce:
    Online (MS Teams)
  • Organizator:
    Center for American Studies
  • E-mail:
    Pokaż

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.

Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.