Szkolenia i wydarzenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak założyć stowarzyszenie zwykłe? Polecamy niezawodny komplet: poradnik i wzór regulaminu. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Reklama
Cała Polska

za 2 miesiące

21 listopada 2024, 09:00

Płatne

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza na szkolenie pt. "Skuteczny manager - zarządzanie, motywacja i komunikacja" Szkolenie odbędzie się 21 listopada 2024 r. w formule online. Udział w zajęciach jest odpłatny.

Reklama

Skuteczny manager - zarządzanie, motywacja i komunikacja

Szkolenie w formule online.

Termin 21 listopada 2024

Czas trwania 09:00 - 14:00

Zapisz się na szkolenie Program i karta zgłoszenia

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 7 listopada 2024 r. cena wynosi 409 PLN netto/os.

Ważne informacje o szkoleniu

Szkolenie jest praktycznym warsztatem z zakresu zarządzania zespołem. Zajęcia prowadzone są w formie aktywizującej uczestników. Biorąc udział w szkoleniu uczestnicy:
• Poszerzą swoją wiedzę i umiejętności w zakresie zarządzania zespołem w administracji.
• Poznają techniki skutecznego delegowania zadań, motywowania i komunikowania się z podległymi pracownikami.
• Dowiedzą się jak odkrywać własne mocne strony i obszary do rozwoju w roli lidera.
• Uzyskają wyjątkowe spojrzenie na motywację, dostosowane do współczesnych oczekiwań pracowników.
Szkolenie poprowadzi ceniona ekspertka, z ogromnym doświadczeniem praktycznym. Opnie uczestniczek i uczestników szkoleń prowadzonych przez Trenerkę: Bardzo dobrze i w ciekawy sposób podane wszystkie informacje.; Bardzo ciekawe szkolenie.; Dobrze dobrane treści, dobra organizacja szkolenia.; Pełen profesjonalizm, wiedza i doświadczenie.

Cele i korzyści

• Uporządkujesz i zdobędziesz praktyczne informacje na temat zarządzania personelem, motywowania i komunikacji do wykorzystania w pracy z własnym zespołem.
• Nauczysz się autodiagnozy własnego stylu kierowania.
• Poznasz źródła i sposoby motywowania podwładnych.
• Pogłębisz wiedzę na temat skutecznego komunikowania się z innymi
• Pozyskasz informacje na temat autodiagnozy własnego stylu komunikacji oraz reprezentacji sensorycznej.

Program

MODUŁ 1: Zarządzanie pracownikami:
• Typy stylów kierowania a stopień gotowości pracownika do wykonania zadania.
• Autodiagnoza własnego stylu kierowania.
• Delegować czy zlecać zadania – komu, kiedy i jak?
• Wyrażanie oczekiwań - jak prawidłowo formułować oczekiwania do podwładnych?
MODUŁ 2: Motywacja pracowników:
• Zasady dobrego motywowania podwładnych.
• Rodzaje potrzeb pracowników i metody ich zaspokajania.
• Źródła motywacji – co ludzi motywuje do działania?
• Rodzaje motywatorów pozapłacowych.
MODUŁ 3: Komunikacja z pracownikami:
• Style reprezentacji sensorycznej – jak je rozpoznać i skutecznie się komunikować?
• Kwadrat komunikacji i wynikające z niego 16 płaszczyzn komunikacji tj. przyczyn nieporozumień.
• Autodiagnoza własnego stylu komunikacji.
• Konstruktywna informacja zwrotna – model pełen ekspresji.
• Trudni rozmówcy – jak sobie z nimi radzić? Metody na przełamanie negatywnej postawy rozmówcy m.in. sceptycznej, wyniosłej, dominującej, wycofanej.

Adresaci

Kadra zarządzająca, kadra kierownicza, liderzy, osoby chcące doskonalić swoje kompetencje w zakresie efektywnego kierowania zespołem.

Informacje o prowadzącym

Trener komunikacji, wizerunku i etykiety biznesu z 18-letnim stażem. Praktyk Dialogu Motywującego. Na co dzień pomaga urzędnikom, pracownikom wszystkich szczebli oraz przedsiębiorcom zwiększać zawodową i osobistą skuteczność oraz budować wiarygodność w oczach klientów i współpracowników. Posiada dwunastoletnie doświadczenie zawodowe w biznesie m.in. w branży farmaceutycznej i medycznej, gdzie zdobyła praktyczne doświadczenie w biznesowej komunikacji, budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z klientami, sprzedaży i negocjacjach. Od 2006 roku prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji interpersonalnych i osobistych takich jak: komunikacja, umiejętności managerskie, etykieta w biznesie, sztuka dyplomacji, obsługa klienta, savoir-vivre, etykieta ubioru, dress code, autoprezentacja, asertywność, profesjonalny sekretariat i recepcja. Jako ekspert zapraszana jest do programów telewizyjnych oraz radiowych.

Lokalizacja

Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy

Agnieszka Osman

Specjalista ds. szkoleń
tel. kom. +48 533 721 103
agnieszka.osman@frdl.org.pl

Informacje dodatkowe

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 7 listopada 2024 r. cena wynosi 409 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 15 listopada 2024 r.

Szczegóły wydarzenia

  • Rodzaj wydarzenia:
    Płatne
  • Termin rejestracji:
    19 listopada 2024, 23:59
  • Początek wydarzenia:
    21 listopada 2024, 09:00
  • Zakończenie wydarzenia:
    21 listopada 2024, 14:00
  • Miejsce:
    Internet
  • Organizator:
    Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze
  • Osoba kontaktowa:
    Pokaż
  • E-mail:
    Pokaż
  • Telefon:
    Pokaż

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.

Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.