Stwórz dobry projekt społeczny i wniosek o dotację Ucz się z eduNGO. Skorzystaj z kursu online >
Katowice - bezpłatne: Odkrywanie tajemnic Customer Experience i analizy danych marketingowych
Opolska 15, Katowice, Polska
W czwartek, 09:00
21 listopada 2024, 09:00 - 22 listopada 2024, 16:00
Bezpłatne
Odkrywanie tajemnic Customer Experience i analizy danych marketingowych - Bezpłatne dwudniowe szkolenie stacjonarne w centrum Katowic - Termin: 21-22.11.2024 r. Liczba miejsc ograniczona Obowiązuje wcześniejsza rejestracja online.
Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach i Miasto Katowice zapraszają do udziału w Katowickiej Akademii Rozwoju Przedsiębiorcy.
W szkoleniach w ramach KARP mogą wziąć udział przedsiębiorcy i / lub ich pracownicy, wystarczy jeśli firma jest zarejestrowana lub prowadzi fizyczną działalność na terenie Katowic.
Temat szkolenia: Odkrywanie tajemnic Customer Experience i analizy danych marketingowych
Termin: 21-22.11.2024 r.
Stacjonarnie: Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, ul. Opolska 15, Katowice
Prowadzący: mgr Michał Dziekoński
Doświadczony menedżer marketingu i strategii marketingowo-sprzedażowej. Od prawie dwudziestu lat prowadzi warsztaty dla menedżerów oraz specjalistów marketingu, sprzedaży i strategii także w dużych międzynarodowych korporacjach w języku angielskim. Stworzył kilkadziesiąt strategii dla firm różnej wielkości
i z różnych branż, a w jego szkoleniach wzięło udział już ponad 10 000 osób.
Jest jednym z głównych prowadzących zajęcia na programach the Chartered Institute of Marketing w Grupie Questus. Przez kilkanaście lat był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i markami realizując szereg programów międzynarodowych, m.in. jako interim ekspert w centrali Siemens Westinghouse w Orlando (USA).
Współpracuje z uczelniami – od ponad pięciu lat związany jest z Akademią WSB w Dąbrowie Górniczej jako prowadzący zajęcia na studiach podyplomowych, a także – jako guest speaker – na studiach zaocznych, dziennych oraz konferencjach Akademii WSB. Dodatkowo pełni funkcję pełnomocnika rektora ds. Klubu MBA, opiekując się największą społecznością absolwentów studiów MBA w Polsce.
O czym będziemy mówić?
Szkolenie dotyczące Customer Experience obejmuje kluczowe zagadnienia związane z doświadczeniami klientów w sektorach B2C i B2B. W ramach warsztatów uczestnicy przeanalizują wartości i segmentację polskich klientów oraz nauczą się oceniać ich potencjał w praktyce. Omówione zostaną również narzędzia analizy danych, takie jak Brand Development Funnel, oraz techniki tworzenia map customer journey, ze szczególnym uwzględnieniem sektora automotive. Drugi dzień szkolenia skupi się na hybrydowych formach CX, zachowaniach klientów w przestrzeni internetowej oraz symulacjach wykorzystujących narzędzia AI. Szkolenie zakończy się analizą międzynarodowych rynków pod kątem Customer Experience.
Zapisz się na szkolenie, obowiązuje kolejność zgłoszeń:
https://app.evenea.pl/event/karpcustomerexperience/
Szczegóły wydarzenia / regulamin dostępny na stronie RIG w Katowicach:
https://rig.katowice.pl/wydarzenia/odkrywanie-tajemnic-customer-experience-i-analizy-danych-marketingowych-katowicka-akademia-rozwoju-przedsiebiorcy/
Kontakt:
Szczegóły wydarzenia
-
Rodzaj wydarzenia:Bezpłatne
-
Termin rejestracji:20 listopada 2024, 15:00
-
Początek wydarzenia:W czwartek, 09:00
-
Zakończenie wydarzenia:22 listopada 2024, 16:00
-
Miejsce:Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, ul. Opolska 15
Opolska 15, Katowice, Polska
-
Organizator:Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach
-
E-mail:Pokaż
-
Telefon:Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.