Szkolenia i wydarzenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Stwórz dobry projekt społeczny i wniosek o dotację Ucz się z eduNGO. Skorzystaj z kursu online >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Wciąż możesz wejść do gry o YouTube Works Awards. Termin zgłoszeń do konkursu przedłużony

Reklama
Cała Polska

Dziś, 00:00

15 listopada 2024, 00:00 - 30 listopada 2024, 23:59

Bezpłatne

Zostały jeszcze dwa tygodnie na zgłoszenie swojej kampani wideo do czwartej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards. Termin zgłoszeń został przedłużony do 30 listopada br., a projekty można zgłaszać poprzez formularz na stronie YouTube Works. Udział w konkursie jest bezpłatny.

Reklama

Do konkursu kwalifikują się kampanie, które zadebiutowały na YouTube w okresie od sierpnia 2023 roku do września 2024 roku. Spośród nich 29-osobowe jury złożone z ekspertów i ekspertek z branży marketingowej wyłoni najbardziej kreatywne i efektywne projekty, które przyniosły wymierne rezultaty biznesowe.

Marki, działy marketingu, agencje reklamowe, firmy, domy mediowe czy niezależni twórcy mogą zgłosić swoje kampanie aż w 7 kategoriach:

●       „Unskippable” Creative

W tej kategorii liczy się historia, a w grę wchodzą wszystkie formaty, które mogą być wykorzystane w budowaniu narracji.

●       Ingenious Insight

Insight powinien być na tyle precyzyjny, aby trafić do wybranej grupy i na tyle uniwersalny, żeby każdy mógł się z nim zidentyfikować.

●       Action Driver

W tej kategorii liczą się mierzalne działania i wskaźniki takie jak ruch na stronie, zebrane leady, działania użytkowników oraz sprzedaż.

●       Force for Good

Wyróżnione tutaj zostaną działania CSR organizowane przez znane marki oraz działania organizacji pozarządowych i lokalne inicjatywy, których celem jest rozpowszechnianie pozytywnych idei lub ochrona wybranych mniejszości i zasobów.

●       The Underdog

Kategoria specjalnie dla firm, które zatrudniają mniej niż 100 pracowników, niewielkich brandów oraz marek osobistych, które wykorzystują YouTube.

●       Full Funnel Marketing on YouTube

Dla kampanii, które płynnie integrują etapy budowania świadomości, rozważania i działania. Tutaj liczą się szczególnie błyskotliwie budowane media plany i dokonania, które są ich wynikiem.

●       Tech Pioneer

AI to największy gamechanger ostatnich lat. Jest to nowa kategoria dla kampanii, w których szeroko rozumiane „nowe technologie” zmieniły zasady gry na każdym poziomie.

Ponadto zostanie przyznane Grand Prix konkursu dla jednej spośród wszystkich zgłoszonych kampanii, która wyznacza nowe ścieżki: przebija się do mediów, wychodzi poza granice reklamy, staje się częścią popkultury i dodaje coś ważnego do społecznej debaty.

Kampanie do YouTube Works można zgłaszać do 30 listopada 2023 roku poprzez formularz dostępny na stronie konkursu: https://yt.be/workspl.

Konkurs YouTube Works Awards, organizowany przez Google w globalnym partnerstwie z Kantarem, odbywa się w Polsce po raz czwarty. W 2023 roku Grand Prix zdobył ING Bank Śląski za kampanię “Złap hakera”. Nagrodzone zostały też Decathlon (Matura z WF-u), Epaka.pl (#miejtozgłowy z epaka.pl), Health Labs Care (Mam siebie na całe życie) oraz YES (Jestem przyszłością).

Szczegóły wydarzenia

  • Rodzaj wydarzenia:
    Bezpłatne
  • Początek wydarzenia:
    Dziś, 00:00
  • Zakończenie wydarzenia:
    30 listopada 2024, 23:59
  • Organizator:
    Google
  • Telefon:
    Pokaż

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.

Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.