Szkolenia i wydarzenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak prowadzić księgowość stowarzyszeń i fundacji Poznaj specyfikę księgowości organizacji z kursem eduNGO. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Konkurs Grand ESG – nowa inicjatywa magazynu „Press” i Fundacji Grand Press [patronat ngo.pl]

Reklama
Cała Polska

20 listopada 2024, 00:00

20 listopada 2024, 00:00 - 15 stycznia 2025, 23:59

Bezpłatne

Trwa nabór zgłoszeń do konkursu skierowanego do organizacji strategicznie stawiających na zrównoważony rozwój. Kto sięgnie po nagrodę za działania, które kształtują lepsze wybory?

Reklama

Konkurs ma na celu promowanie prawdziwych, ambitnych i dobrych działań z zakresu ESG; docenianie liderów tych praktyk, a także nagradzanie za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację wdrożeń ESG. Nie ma znaczenia, czy chodzi o małe przedsiębiorstwo, czy lidera rynku – każda organizacja ma potencjał, by wdrożyć skuteczne inicjatywy z zakresu ESG. Chcemy docenić organizacje, które wdrażają ważne działania z zakresu ESG i organizacje, które świetne wdrożenia skutecznie komunikują.

Weronika Mirowska, prezeska Fundacji Grand Press, mówi: Od naszych wyborów, zarówno konsumenckich, jak i tych w kierowanych przez nas firmach, zależy dobrostan przyszłych pokoleń. Czekamy na Państwa zgłoszenia do konkursu, ponieważ jesteśmy przekonani, że każde działanie – czy to małej organizacji, czy wielkiej korporacji – ma moc realnej zmiany i może pomóc w budowaniu lepszego świata. Inicjatywy takie jak Grand ESG zachęcają do ambitnych działań w trosce o środowisko, społeczeństwo czy etykę w biznesie a także promują przejrzystą i uczciwą komunikację wokół ESG – dla dobra nas wszystkich.

Zgłoszenia przyjmowane są w 14 kategoriach sektorowych (sektor społeczny NGO jest zwolniony z opłaty konkursowej), w których jury przyzna nagrody za:

  • NAJLEPSZE WDROŻENIE ESG – wprowadzone w organizacji projekty, rozwiązania i działania z zakresu ESG, które przynoszą widoczne efekty i wspierają w istotny sposób zrównoważony rozwój organizacji
  • NAJLEPSZĄ KOMUNIKACJĘ WDROŻENIA ESG – kampanie wewnętrzne i zewnętrzne wokół inicjatyw ESG oraz kampanie edukacyjne lub społeczne, w istotny sposób wpływające na realizację strategii zrównoważonego rozwoju organizacji

Aleksandra Lisowska, strateżka komunikacji korporacyjnej, ESG i employer branding w Garden of Words Group, mówi: – Przekładanie skomplikowanej terminologii ESG na jasne przekazy, które są zrozumiałe dla pracowników, klientów czy partnerów biznesowych to ogromne wyzwanie. Jednocześnie skuteczna, uczciwa i transparentna komunikacja wokół tego co, jak i dlaczego organizacje robi w zakresie ESG staje się ważnym aspektem budowania przewag konkurencyjnych. Te przekazy powinny skutecznie trafiać do inwestorów, instytucji finansowych, samorządów, kontrahentów, klientów, pracowników, kandydatów do pracy – i wielu innych interesariuszy. Dzięki temu mogą dokonywać bardziej świadomych, lepszych wyborów.

Jury przyzna również dwie nagrody międzysektorowe:

  • Tytułem Człowiek Grand ESG uhonoruje osobę, która aktywnie wspiera wdrażanie strategii ESG i związane z nią działania, motywuje do skutecznej komunikacji inicjatyw ESG i traktuje ESG jako strategiczną szansę na budowanie przewagi konkurencyjnej.
  • Nagrodę Grand Prix ESG przyzna za najlepsze połączenie ambitnych wdrożeń ESG z ich komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną do interesariuszy organizacji.

Regulamin i formularz zgłoszeniowy dostępne na: www.GrandESG.pl.

Terminy zgłoszeń:

Termin I: 30.10.2024 – 22.11.2024
Termin II: 23.11.2024 – 20.12.2024
Termin III: 21.12.2024 – 15.01.2025

Pod koniec marca zapraszamy na konferencję poświęconą wszystkim obszarom zrównoważonego rozwoju oraz skutecznej komunikacji działań ESG. Będzie ona okazją do spotkania z wybitnymi specjalistami z obszaru ESG oraz komunikacji i rozmów o tym jak wywierać pozytywny wpływ na świat.

Organizatorzy: „Press”, Fundacja Grand Press
Partner merytoryczny i inicjujący: Garden of Words Group
Mecenas konferencji: ORLEN
Patroni medialni: PAP, ngo.pl, PRoto, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych

Portal organizacji pozarządowych ngo.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Szczegóły wydarzenia

  • Rodzaj wydarzenia:
    Bezpłatne
  • Początek wydarzenia:
    20 listopada 2024, 00:00
  • Zakończenie wydarzenia:
    15 stycznia 2025, 23:59
  • Organizator:
    Fundacja Grand Press
  • Telefon:
    Pokaż

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.

Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.