Szkolenia i wydarzenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Poradnik PDF o sprawozdaniu finansowym za 2024 Praktyczna wiedza i wzory dokumentów. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Projekt Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy V

Reklama
Cała Polska

Wczoraj, 00:00

1 kwietnia 2025, 00:00 - 28 lutego 2026, 23:59

Bezpłatne

Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego zaprasza osoby z niepełnosprawnościami do udziału w Projekcie „Staże drogą do zatrudnienia na otwartym rynku pracy V”.

Reklama
  • Kończysz naukę lub właśnie ją skończyłeś?
  • Chcesz znaleźć ciekawą pracę?
  • Nie wiesz, jak się zabrać do jej skutecznego szukania? Chcesz zdobyć dodatkowe kwalifikacje?
  • Potrzebujesz nauczyć się czegoś, czego wymagają pracodawcy?
  • Chcesz spróbować swoich sił w pracy podczas stażu i zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe?

Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego zaprasza Cię do udziału w Projekcie:

STAŻE DROGĄ DO ZATRUDNIENIA NA OTWARTYM RYNKU PRACY V

Okres realizacji projektu: 01.04.2025 r. – 28.02.2026 r.

Udział w Projekcie jest całkowicie bezpłatny!

Rekrutacja do Projektu rusza już 1 kwietnia 2025 r. – liczba miejsc jest bardzo ograniczona.

Nie bądź bierny – skorzystaj, zwiększ wiedzę i kompetencję, zdobądź doświadczenie podczas stażu, wejdź na rynek pracy.

Czemu służy projekt?

Projekt służy:

  • zapewnieniu kompleksowego wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami, mającego na celu ich skuteczne wejście na rynek pracy,
  • udostępnieniu grupowych i indywidualnych zajęć, rozwijających kompetencje zawodowe i społeczne, w tym szkoleń zawodowych z rynku komercyjnego,
  • zdobyciu doświadczenia w miejscu pracy dzięki płatnemu stażowi.

Z czego możesz skorzystać?

Możesz skorzystać z:

  • z indywidualnego wsparcia coacha, pomagającego ukierunkować i zoptymalizować wysiłki, zmierzające do znalezienia i podjęcia pracy,
  • z indywidualnych i grupowych konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego, prawa dot. niepełnosprawności, pracy, możliwości uzyskania dofinansowania do wynagrodzenia i innych,
  • z warsztatów umiejętności miękkich i twardych,
  • z pomocy asystenta wspierającego podczas uczestnictwa w Projekcie,
  • ze specjalistycznych kursów zawodowych z otwartego rynku (komercyjnych), dopasowanych do indywidualnych potrzeb (część uczestników),
  • płatnego stażu dla części uczestników.

Jakie są warunki uczestnictwa?

Warunki uczestnictwa w projekcie to:

  • motywacja do nauki i znalezienia w przyszłości ciekawej pracy,
  • brak zatrudnienia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej – w dniu przystąpienia do Projektu,
  • wiek aktywności zawodowej,
  • posiadanie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności,
  • przejście procesu rekrutacji do Projektu,
  • pierwszeństwo w procesie rekrutacji będą miały osoby, które w ciągu maksymalnie 12 miesięcy od przystąpienia do Projektu kończą naukę lub w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed przystąpieniem do Projektu ją zakończyły.

Gdzie można dowiedzieć się więcej na temat projektu?

Więcej na temat projektu:

Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

ul. Świętokrzyska 14, 30-015 Kraków

www.firr.org.pl

Oddział Kraków: tel. 12 444 73 49

Damian Kiss kom. 663 883 337, damian.kiss@firr.org.pl

Katarzyna Patoczka kom. 663 800 006, katarzyna.patoczka@firr.org.pl

Jagoda Szybiak kom. 607 498 230, jagoda.szybiak@firr.org.pl

Oddział Warszawa: tel. 22 400 50 73, 22 350 75 49

Daria Jaszczak kom. 512 372 957, daria.jaszczak@firr.org.pl

Krzysztof Sałuda kom. 663 883 336, krzysztof.sałuda@firr.org.pl

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW PFRON

Szczegóły wydarzenia

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.

Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.