Poradnik PDF o sprawozdaniu finansowym za 2024 Praktyczna wiedza i wzory dokumentów. Sprawdź >
Skuteczna promocja i komunikacja instytucji kultury w mediach społecznościowych
za 25 dni
25 kwietnia 2025, 10:00
Płatne
Podczas szkolenia uczestnicy poznają najnowsze trendy w promocji instytucji kultury na platformach takich jak Facebook, Instagram, TikTok czy LinkedIn. Omówimy skuteczne strategie komunikacji dostosowane do różnych grup odbiorców oraz metody angażowania użytkowników poprzez storytelling, formaty wideo i interaktywne treści. Przeanalizujemy algorytmy mediów społecznościowych i sposoby optymalizacji postów, aby zwiększyć ich organiczny zasięg.
- Nauczysz się dostosowywać strategię komunikacji do różnych platform społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn).
- Dowiesz się, jakie formaty treści najlepiej angażują odbiorców i jak wykorzystać storytelling do promocji wydarzeń kulturalnych.
- Poznasz aktualne trendy w social mediach, w tym rolę mikroinfluencerów, dominację formatu wideo oraz wykorzystanie AI w tworzeniu treści.
- Dowiesz się, jak angażować publiczność w promocję wydarzeń poprzez strategię teaser marketingu i treści generowane przez użytkowników.
- Otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące komunikacji kryzysowej i moderowania komentarzy, aby skutecznie zarządzać reputacją instytucji kultury w sieci.
- Poznasz najlepsze praktyki z sektora kultury na rzeczywistych przykładach skutecznych kampanii i strategii.
Szczegóły wydarzenia
-
Rodzaj wydarzenia:Płatne
-
Początek wydarzenia:25 kwietnia 2025, 10:00
-
Zakończenie wydarzenia:25 kwietnia 2025, 14:30
-
-
Organizator:Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego
-
Osoba kontaktowa:Pokaż
-
E-mail:Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.