Szkolenia i wydarzenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Planujesz działania społeczne i chcesz zdobyć dotację? Poznaj kurs online edu.ngo.pl >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Konferencja Dobra Marka NGO 3. Otwórz drzwi [patronat ngo.pl]

Reklama
Cała Polska

za 11 dni

20 maja 2025, 09:00

Bezpłatne

We wtorek 20 maja 2025 roku odbędzie się konferencja dla tych, którym bliska jest idea międzysektorowej współpracy na rzecz silniejszych, bardziej rozpoznawalnych i wiarygodnych NGO. Ta edycja będzie o komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, które ilustruje tegoroczne hasło “Otwórz drzwi”, symbolizujące gotowość do zaproszenia innych do środka, ale i odwagę, by wyjść naprzeciw partnerom, społecznościom i wyzwaniom współczesnego świata.

Reklama

Jak zwiększyć rozpoznawalność Twojej organizacji? Jak o niej mówić, by budować zaufanie i zdobywać wsparcie partnerów? Jak sprawić, by ludzie dostrzegli potencjał Twojej NGO. Poznaj sposoby komunikacji, które otworzyły wiele drzwi.

Czym jest Dobra Marka NGO?

„Dobra Marka NGO” to cykliczna konferencja edukacyjna, która wspiera organizacje społeczne w budowaniu profesjonalnej, spójnej i wiarygodnej komunikacji – wewnętrznej i zewnętrznej. Pierwsza edycja, zatytułowana „Czas działać!”, odbyła się w grudniu 2021 roku i skupiła się na znaczeniu wizerunku NGO w kontekście fundraisingu oraz współpracy z biznesem. Druga edycja, „W praktyce”, zorganizowana we wrześniu 2022 roku, dostarczyła uczestnikom konkretnych narzędzi i strategii, takich jak skuteczne wykorzystanie LinkedIn, budowanie relacji z mediami czy monitoring internetu.

Tegoroczne wydarzenie skupia się na budowaniu profesjonalnej, spójnej i wiarygodnej komunikacji – wewnętrznej i zewnętrznej. Trzecia odsłona to solidna dawka praktycznej wiedzy, inspirujących przykładów i nowoczesnych narzędzi marketingowych, które pomagają NGO działać skuteczniej i być lepiej słyszanymi. Konferencja skierowana jest przede wszystkim do organizacji pozarządowych, ale zapraszamy także przedstawicieli samorządów oraz biznesu – wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje i budować partnerskie relacje w duchu międzysektorowej współpracy.

Co mają drzwi do wiatraka?

Motywem przewodnim jest „otwieranie drzwi” – do współpracy, zrozumienia, zmiany i nowych możliwości. Słowo “drzwi”, obecne także w nazwach prelekcji, zaprasza do spojrzenia na komunikację w nowy sposób – jako na proces budowania relacji opartych na otwartości i zaufaniu.

“Chodzi nam o otwarcie się na trzech poziomach" – mówi Marta Kosińska, koordynatorka konferencji. – “Po pierwsze – międzysektorowo: chcemy, żeby NGO otwierały się na współpracę z biznesem i samorządem, ale też, żeby te dwa ostatnie sektory szerzej otwierały się na NGO. Po drugie – na poziomie samej organizacji: zachęcamy, żeby odejść od utartych schematów i zobaczyć, że można działać inaczej – łatwiej, szybciej, skuteczniej. Po trzecie – indywidualnie: każda osoba zaangażowana w działania NGO może sięgnąć po nowe narzędzia, metody i pomysły, które usprawnią jej pracę.”

Konferencja „Dobra Marka NGO 3. Otwórz drzwi” to przestrzeń, w której łączenie sektorów przestaje być hasłem, a staje się realnym działaniem – opartym na wiedzy, wspólnych celach i nowoczesnym podejściu do komunikacji.

Co się będzie działo?

Program to całodniowa podróż przez świat edukacji marketingowej, komunikacji i międzysektorowej współpracy – pełna konkretnych przykładów, inspirujących wystąpień i praktycznych narzędzi. Spotkania podzielone zostały na dwa główne bloki tematyczne: komunikację wewnętrzną w organizacjach oraz komunikację zewnętrzną i budowanie relacji z otoczeniem.

Program konferencji

9:00 Warto przyjść na dziewiątą, czyli powitalna kawa, ciasto i rejestracja

9:30 Dzień dobry! Rozpoczęcie konferencji | Maria Witecka-Wiese (Fundacja RC), Artur Sójka (Biznes Klub Polska)

Część I - Komunikacja wewnętrzna

11:30 Smacznego! Lunch i networking

12:00 Część II - Komunikacja zewnętrzna i dobre praktyki międzysektorowe

  • Nie patrz na Drzwi. Jak rozwijać organizację, kiedy świat wokół się trzęsie? Paweł "Nowy" Nowak, NOWY Kolektyw / Fundusz Sektor 3.0
  • W Drzwiach się nie mieści. Twoje zasoby we współpracy z mediami. Michał Kopiński, Stowarzyszenie Mediów Lokalnych
  • Tańczący z Drzwiami. LinkedIn dla NGO. Artur Sójka, Biznes Klub Polska, Ghost Writers
  • Drzwi w Wielkim Mieście. Dobre wideo kluczem do zasięgów. Martyna Goździuk, ViBRAND

13:45 Przerwa kawowa

14:00 Drzwi to za mało. Poznaj kod dostępu do współpracy międzysektorowej. Marta Dietrich, Fundacja RC.

  • Listy do Drzwi. Od pomysłu do publikacji w magazynie. Redakcja magazynu Pomost
  • OK Google, otwórz mi Drzwi… czyli gdzie znajdę pomoc w prowadzeniu NGO. Magda Kotlarczyk, CEO Google Poland
  • Ogłoszenie zwycięzców konkursu

15:30 Zakończenie konferencji

Jak dołączyć?

Zapraszamy do bezpłatnego udziału w formule online. Obowiązuje rejestracja

https://app.evenea.pl/event/dobramarkango3/

W razie pytań prosimy o mail na adres: dobramarka@fundacjarc.org.pl

“Działając w sektorze społecznym, najczęściej jesteśmy prawdziwymi entuzjastami, a bazą naszej pracy jest siła woli i intuicja. Konferencja to szansa, by przekształcić pasję w profesjonalizm, wzbogacić ją o strategiczne podejście i zdobyć narzędzia, które pomogą budować silną, wiarygodną organizację.” - zaprasza Marta Kosińska

Konferencja realizuje następujące Cele Zrównoważonego Rozwoju: Celu 4 (dobra jakość edukacji), Cel 11 (zrównoważone miasta i społeczności), Cel 16 (pokój, sprawiedliwość i silne instytucje) i Cel 17 (partnerstwa na rzecz celów).

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja RC, a Partnerem Strategicznym Olivia Centre. Partnerem jest DEI Team. Konferencja objęta jest Patronatami Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu oraz Patronatami Medialnymi Magazynu Pomost, Magazynu Pomorski, Radio Kaszebe i NGO.pl

Projekt Dobra Marka NGO 3.0. jest dofinansowany ze środków Miasta Gdańska i ze środków Województwa Pomorskiego.

Portal organizacji pozarządowych ngo.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Szczegóły wydarzenia

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.

Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.