Szkolenia i wydarzenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Przyciągnij uwagę! Wyróżnij swoje ogłoszenie na ngo.pl. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury. Szkolenie online IMM

Reklama
Cała Polska

za 7 dni

22 maja 2025, 12:00

Bezpłatne

Mierzenie efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury – to temat najbliższego szkolenia online organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w czwartek 22 maja 2025 r. o godzinie 12:00.

Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury - grafika ilustracyjna

Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury - grafika ilustracyjna

Autor/źródło: IMM
Reklama

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy potrzebują monitorować i analizować efekty zaangażowania sponsoringowego. Po pierwsze są to firmy, samorządy i biznesy, które analizują medialność twórców oraz imprez przez siebie sponsorowanych i potrzebują wykazania najskuteczniejszych sposobów oraz form ekspozycji i ustalenia celów na przyszłość. 

Szkolenie skierowane jest także do przedstawicieli kultury i organizatorów imprez, którzy dzięki wiedzy od ekspertów będą w stanie udowodnić swój potencjał wizerunkowy przez listy publikacji w mediach na swój temat i osiągane wskaźniki medialne oraz przedstawić wartość zaangażowania w kampanie sponsoringowe.

Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM w pionie marketingu i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w IMM.

Agenda spotkania:

·       Sponsoring jako inwestycja

·       Dopasowanie sponsorującego do marki/wydarzenia

·       Pomiary sponsoringu

·       Trzy filary badania efektywności

·       Raporty sponsoringowe

Szkolenie potrwa około 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.

Uczestnicy szkolenia otrzymają są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną analizę mediów pod kątem pomiaru efektywności sponsoringu z wykorzystaniem platformy IMM.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.

Szczegóły wydarzenia

  • Rodzaj wydarzenia:
    Bezpłatne
  • Początek wydarzenia:
    22 maja 2025, 12:00
  • Zakończenie wydarzenia:
    22 maja 2025, 13:00
  • Miejsce:
    online (wymagana rejestracja)
  • Organizator:
    Instytut Monitorowania Mediów
  • Osoba kontaktowa:
    Pokaż
  • E-mail:
    Pokaż

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.

Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.