Przyciągnij uwagę! Wyróżnij swoje ogłoszenie na ngo.pl. Sprawdź >
Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury. Szkolenie online IMM
za 7 dni
22 maja 2025, 12:00
Bezpłatne
Mierzenie efektów sponsoringu wydarzeń kulturalnych, twórców i instytucji kultury – to temat najbliższego szkolenia online organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w czwartek 22 maja 2025 r. o godzinie 12:00.
Mierzenie efektów działań sponsoringowych w sektorze kultury - grafika ilustracyjna
Autor/źródło: IMMSzkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy potrzebują monitorować i analizować efekty zaangażowania sponsoringowego. Po pierwsze są to firmy, samorządy i biznesy, które analizują medialność twórców oraz imprez przez siebie sponsorowanych i potrzebują wykazania najskuteczniejszych sposobów oraz form ekspozycji i ustalenia celów na przyszłość.
Szkolenie skierowane jest także do przedstawicieli kultury i organizatorów imprez, którzy dzięki wiedzy od ekspertów będą w stanie udowodnić swój potencjał wizerunkowy przez listy publikacji w mediach na swój temat i osiągane wskaźniki medialne oraz przedstawić wartość zaangażowania w kampanie sponsoringowe.
Webinar poprowadzą: Sebastian Bykowski, wiceprezes IMM w pionie marketingu i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, zastępca kierownika działu komunikacji marketingowej w IMM.
Agenda spotkania:
· Sponsoring jako inwestycja
· Dopasowanie sponsorującego do marki/wydarzenia
· Pomiary sponsoringu
· Trzy filary badania efektywności
· Raporty sponsoringowe
Szkolenie potrwa około 60 minut, a na koniec przewidziana jest sesja Q&A.
Uczestnicy szkolenia otrzymają są cyfrowe certyfikaty potwierdzające zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielną analizę mediów pod kątem pomiaru efektywności sponsoringu z wykorzystaniem platformy IMM.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona.
Szczegóły wydarzenia
-
Rodzaj wydarzenia:Bezpłatne
-
Początek wydarzenia:22 maja 2025, 12:00
-
Zakończenie wydarzenia:22 maja 2025, 13:00
-
Miejsce:online (wymagana rejestracja)
-
Organizator:Instytut Monitorowania Mediów
-
Osoba kontaktowa:Pokaż
-
E-mail:Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.