Masz pytanie o zakładanie lub prowadzenie organizacji? Zadzwoń: 801 646 719 (pon.-pt. g. 9-13) lub zapytaj mailem >
WEBINAR ARMIGERA Content marketing w fundraisingu
nie musimy polegać na reklamach.
Dziękujemy!
za 11 dni
22 lipca 2025, 20:00
Bezpłatne
Wykorzystaj content marketing do tworzenia treści, które przyciągają Darczyńców i pomagają zbierać więcej pieniędzy!
Na bezpłatnym webinarze dowiesz się:
✅ jak tworzyć angażujące treści, aby przyciągać nowych Darczyńców,
✅ jak porządkować działania promocyjne, aby mieć więcej czasu,
✅ jakich reklam w NGO używać, aby docierać do nowych odbiorców,
✅ jak korzystać z automatyzacji, aby spokojnie zająć się innymi zadaniami,
✅ jak mierzyć efekty i wskaźniki działań, aby wiedzieć co ulepszać,
✅ oraz po jakie techniki, metody i narzędzia content marketingu sięgać, aby uczynić organizację rozpoznawalną.
Ten webinar jest dla Ciebie jeżeli:
- czujesz frustrację i przytłoczenie w prowadzeniu marketingu,
- nie wiesz, co robić, aby Twoja NGO stała się bardziej rozpoznawalna,
- wiele rzeczy wydaje Ci się skomplikowane i łatwo się gubisz,
- przeznaczasz wiele czasu na nieefektywne działania,
- i często nie wiesz, od czego zacząć.
Zarezerwuj swoje miejsce już teraz i wykorzystaj content marketing do tworzenia treści, które przyciągają Darczyńców i pomagają zbierać więcej pieniędzy!
100% bezpłatny webinar
wtorek, 22 lipca o 20:00
🎤 Prowadząca to Ela Dudek, która od lat pomaga organizacjom pozarządowym tworzyć działania marketingowe, które wspierają fundraising i pomagają zbierać więcej pieniędzy.
Szczegóły wydarzenia
-
Rodzaj wydarzenia:Bezpłatne
-
Początek wydarzenia:22 lipca 2025, 20:00
-
Zakończenie wydarzenia:22 lipca 2025, 21:30
-
Miejsce:wydarzenie online
osoby biorące udział w wydarzeniu otrzymają potrzebne wskazówki -
Organizator:Agencja fundraisingowa Armiger
-
Osoba kontaktowa:Pokaż
-
E-mail:Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.