Szkolenia i wydarzenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Masz pytanie o zakładanie lub prowadzenie organizacji?  Zadzwoń: 801 646 719 (pon.-pt. g. 9-13) lub zapytaj mailem >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.
Reklama
Cała Polska

W zeszłą środę, 00:00

9 lipca 2025, 00:00 - 7 września 2025, 23:59

Płatne

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Do udziału w konkursie zaproszeni są wszyscy realizatorzy projektów PR – od agencji przez organizacje pozarządowe po firmy i instytucje publiczne. Kampanie można zgłaszać do 7 września br.

Reklama

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) wystartowało z 5. edycją konkursu PR Wings,  ogólnopolską inicjatywą promującą najwyższe standardy komunikacji. Konkurs skierowany jest do wszystkich podmiotów – agencji PR, firm prywatnych, uczelni, organizacji pozarządowych i instytucji publicznych, które zrealizowały projekty PR-owe w okresie od 1 stycznia 2024 do 30 czerwca 2025 roku.

– Konkurs PR Wings, który organizujemy od 2021 roku, na stałe wpisał się w kalendarz najważniejszych wydarzeń branżowych i cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W zeszłym roku otrzymaliśmy rekordową liczbę 188 zgłoszeń i przyznaliśmy nagrody w 24 kategoriach. Liczymy, że nowe kategorie, które wprowadziliśmy w tegorocznej edycji konkursu, zachęcą jeszcze więcej podmiotów do udziału – mówi Jakub Zajdel, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings, wiceprezes zarządu SAPR.

Kampanie można zgłaszać łącznie w 29 kategoriach, w tym w 18 kategoriach głównych: Angażujący event, Custom Publishing, Employer Branding, ESG i CSR, Kampania edukacyjna, Kampania pro bono, Komunikacja B2B, Komunikacja kryzysowa, Komunikacja wewnętrzna, Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI, Media Relations, Media społecznościowe i influencer marketing, Mistrzowska skuteczność, Ochrona przed dezinformacją, PR korporacyjny, PR produktowy, PR terytorialny, Public Affairs i lobbing oraz 11 kategoriach sektorowych: Branża FMCG, Branża motoryzacyjna, Finanse i ubezpieczenia, Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura, PR instytucji publicznych, Przemysł, chemia, energetyka, Rolnictwo, Rynek zdrowia, Sport, turystyka, hotelarstwo, Technologia i innowacje, Transport, spedycja, logistyka.

Terminy zgłoszeń: I termin: 29 maja – 30 czerwca, II termin: 1 lipca – 17 sierpnia, III termin – last minute: 18 sierpnia – 7 września.

Każdy zgłoszony projekt ma szansę nie tylko na statuetkę w swojej kategorii, ale także na zdobycie Nagrody Specjalnej SAPR, przyznawanej przez przedstawicieli agencji członkowskich Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

– PR Wings to coś więcej niż konkurs – to coroczne święto osób realizujących najlepsze polskie kampanie public relations. Cieszy nas, że z roku na rok rośnie jego znaczenie jako forum wymiany idei, pomysłów i dobrych praktyk. To tu pokazujemy nie tylko efekty, ale też ludzi, koncepcje i wartości, które stoją za projektami – często służącymi nie tylko markom, ale też społecznościom. Dla środowiska PR to docenienie najlepszych profesjonalistów, a dla całego rynku – źródło inspiracji – podkreśla Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.

Konkurs nadzoruje 14-osobowy Komitet Organizacyjny złożony z przedstawicieli agencji członkowskich SAPR, a jego przebieg audytuje kancelaria prawna Osborne Clarke.

Finalistów konkursu poznamy w październiku, a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się w listopadzie br. w Warszawie.

Szczegóły, regulamin i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie www.prwings.pl.

Jak zgłosić najlepszą kampanię? Webinar dla uczestników konkursu

Już dziś zapraszamy na specjalny webinar wszystkie osoby, które chcą zgłosić swoje kampanie do konkursu PR Wings. To otwarte szkolenie online odbędzie się w środę 4 czerwca o godz. 15 i będzie poświęcone tegorocznej edycji oraz wskazówkom, jak zgłosić kampanię, która ma szansę wygrać. Webinar poprowadzi Paweł Bylicki – CEO Public Dialog, członek Rady SAPR. Nagranie jest dostępne pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=xJTdkm6G8T0

Organizator konkursu PR Wings: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

Partnerzy: Business Centre Club, CEDC International, CSRinfo, Farma Bii, Federacja Przedsiębiorców Polskich, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, IAB Polska, Instytut Monitorowania Mediów, KDK Events, Konfederacja Lewiatan, Mediaboard, Mediafresh, Michał Gmitruk Production, netPR.pl, Osborne Clarke, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Pracodawcy RP, Stowarzyszenie Profesjonalistów Influencer Marketingu, Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „Prom”, Uniwersytet SWPS

Patroni medialni: BIZNES24, Defence24.pl, Marketing przy Kawie, Mediarun.com, Newseria, Newsline, ngo.pl, Obserwator Logistyczny, Press, PRoto.pl, Puls Biznesu, PulsHR.pl, THINK MICE, Wiadomości Handlowe, Wirtualne Media, WNP, WPROST

Portal organizacji pozarządowych ngo.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Szczegóły wydarzenia

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.

Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.