Kup poradnik o fundraisingu dla zespołu i organizacji członkowskich W pakiecie taniej! Sprawdź ofertę >
Komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami/różnymi typami niepełnosprawności
za miesiąc
13 października 2025, 09:00
Płatne
Podczas proponowanego szkolenia zaprezentujemy Państwu zasady współpracy z osobami ze szczególnymi potrzebami, wskażemy ich potrzeby i oczekiwania w zakresie profesjonalnej obsługi klienta. Podpowiemy, jak w pełni realizować obowiązek, jaki nakłada na jednostki publiczne ustawa o zapewnieniu dostępności w obszarze komunikacyjno – informacyjnym..
• Otrzymasz praktyczne, przydatne w codziennej pracy informacje dotyczące kontaktu z osobami o szczególnych potrzebach, w tym z różnymi typami niepełnosprawności.
• Dowiesz się, jakie zasady savoir-vivre’u obowiązują w obsłudze osób z szczególnymi potrzebami / różnymi typami niepełnosprawności.
• Będziesz wiedzieć, jak poprawnie zareagować, by rozwiązać problematyczną sytuację w zakresie komunikacji i obsługi klienta.
• Będziesz mógł sprawnie i w świadomy sposób wykorzystywać, poznane na szkoleniu, rodzaje komunikacji interpersonalnej i dostosować je do komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami.
• Dowiesz się, jakich pytań nie zadawać osobom, które mają problem z mową.
• Zdobyte wskazówki pomogą w pewniejszym poczuciu się przy obsłudze osoby z niepełnosprawnością.
• Dowiesz się, jak inne instytucje radzą sobie w obsłudze osób ze szczególnymi potrzebami - na podstawie zebranych „dobrych praktyk” z różnych podmiotów publicznych.
Szczegóły wydarzenia
-
Rodzaj wydarzenia:Płatne
-
Początek wydarzenia:13 października 2025, 09:00
-
Zakończenie wydarzenia:13 października 2025, 14:00
-
-
Organizator:Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego
-
Osoba kontaktowa:Pokaż
-
E-mail:Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.