Jak przygotować dobry wniosek o dotację? Mamy dla Ciebie kurs i dwie publikacje. Sprawdź >
Webinarium Fimango „Krajowy System e-Faktur (KSeF)”
We wtorek, 16:00 - 18:00
16 grudnia 2025
Bezpłatne
Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego zaprasza na bezpłatne webinar publiczny „Krajowy System e-Faktur (KSeF)” w ramach Fimango 2025 - Zarządzanie finansami w organizacjach pozarządowych”. Nadchodząca zmiana przepisów podatkowych w Polsce, czyli wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) od 1 lutego 2026 r., która dotyczy również NGO. Webinar odbędzie się 16.12.25 na ZOOMIE w godzinach 16-18. Termin zgłoszeń 15.12.2025 r. do g.12:00.
Zapraszamy przedstawicieli organizacji pozarządowych z całej Polski na bezpłatne webinarium publiczne, które odbędzie się formie zdalnej na platformie ZOOM.
Nadchodząca zmiana przepisów podatkowych w Polsce, czyli wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) od 1 lutego 2026 r., stanowi rewolucję w sposobie fakturowania, która dotyczy również organizacji pozarządowych.
Na mocy tych przepisów, podmioty NGO będą musiały:
- założyć konto w KSeF i uzyskać uprawnienia,
- uwierzytelnić się do pracy w systemie (także w trybie awaryjnym),
- wystawiać i odbierać faktury ustrukturyzowane,
- Czym dokładnie jest Krajowy System e-Faktur i jak się do niego przygotować? O tym wszystkim, porozmawiamy na najbliższym szkoleniu. Pokażemy również, jak korzystać z bezpłatnego narzędzia do obsługi KSeF udostępnionego przez Ministerstwo Finansów.
Pierwszeństwo udziału w wydarzeniu będą miały osoby reprezentujące organizacje ze wsi lub mniejszych miast (do 50 tys. mieszkańców).
Prowadząca: Sylwia Rzepka – właścicielka biura rachunkowego, publicystka, od lat mocno związana ze Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce, gdzie pełni funkcję w dwóch Komisjach działających przy Zarządzie Głównym: wiceprzewodniczącej Komisji Biur Rachunkowych oraz sekretarza Komisji ds. Współpracy z Zagranicą. Jest również członkiem Zespołu Ekspertów SKwP opiniującym akty prawne. Od 2020 roku należy również do Sieci Doradców Lokalnych Fimango, wspierając swoim doświadczeniem organizacje pozarządowe.
Termin: 16 grudnia 2025 (wtorek)
Godziny: 16:00 - 18:00
Miejsce szkolenia: online - Platforma ZOOM.
JAK ZAPISAĆ SIĘ NA WEBINARIUM?
Osoby, które chcą wziąć udział w webinarium, prosimy o uzupełnienie formularza zgłoszeniowego.
Termin zgłoszeń: 14 listopada 2025 roku.
Osoby, które zostaną zakwalifikowane na webinarium, otrzymają potwierdzenie drogą mailową oraz informacje o dostępie na platformę ZOOM.
Potwierdzenie udziału w wydarzeniu otrzymają Państwo mailem najpóźniej do dnia 15 grudnia 2025 roku do godz. 16:00.
Kontakt:
W razie pytań dotyczących szkolenia prosimy o kontakt: Marlena Skalska, tel. 22 616 33 16, [email protected]
Wydarzenie jest organizowane w ramach programu "Fimango 2025 - Zarządzanie finansami w organizacjach pozarządowych" finansowanego przez Polsko - Amerykańską Fundację Wolności.
logotyp Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności - 25 lecie
Szczegóły wydarzenia
-
Rodzaj wydarzenia:Bezpłatne
-
Termin rejestracji:15 grudnia 2025, 12:00
-
Początek wydarzenia:We wtorek, 16:00
-
Zakończenie wydarzenia:We wtorek, 18:00
-
Miejsce:online - platforma ZOOM
-
Organizator:Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
-
E-mail:Pokaż
-
Telefon:Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.