Jak przygotować dobry wniosek o dotację? Mamy dla Ciebie kurs i dwie publikacje. Sprawdź >
Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie odwagi i oporności psychicznej
za miesiąc
20 stycznia 2026, 09:00
Płatne
Proponowane szkolenie ma na celu pomoc w podniesieniu czy też osiągnięciu jak najlepszych standardów obsługi w jednostkach administracji publicznej poprzez rozwinięcie kluczowych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych pracowników.
· Wypracowanie rozwiązań dla sytuacji trudnych i konfliktowych.
· Wzmocnienie umiejętności kierowania procesem obsługi klienta w kierunku budowania satysfakcji klienta.
· Poznanie wpływu komunikacji na rzetelność obsługi klienta oraz świadome wpływanie na wizerunek urzędu.
· Poznanie barier i błędów w komunikowaniu się z klientem w celu świadomego ich zmniejszania.
· Wykorzystanie metod asertywnych w relacji z klientem.
Szczegóły wydarzenia
-
Rodzaj wydarzenia:Płatne
-
Początek wydarzenia:20 stycznia 2026, 09:00
-
Zakończenie wydarzenia:20 stycznia 2026, 14:00
-
-
Organizator:Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego
-
E-mail:Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.