Szkolenia i wydarzenia - ngo.pl

Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl. Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).

Jak przygotować dobry wniosek o dotację?  Mamy dla Ciebie kurs i dwie publikacje. Sprawdź >

Prośba o wpłatę darowizny na Twój portal ngo.pl prowadzony przez Stowarzyszenie Klon/Jawor.

Profesjonalna obsługa klienta w praktyce. Budowanie odwagi i oporności psychicznej

Reklama
Cała Polska

za miesiąc

20 stycznia 2026, 09:00

Płatne

Proponowane szkolenie ma na celu pomoc w podniesieniu czy też osiągnięciu jak najlepszych standardów obsługi w jednostkach administracji publicznej poprzez rozwinięcie kluczowych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych pracowników.

Reklama

·      Wypracowanie rozwiązań dla sytuacji trudnych i konfliktowych.

·      Wzmocnienie umiejętności kierowania procesem obsługi klienta w kierunku budowania satysfakcji klienta.

·      Poznanie wpływu komunikacji na rzetelność obsługi klienta oraz świadome wpływanie na wizerunek urzędu.

·      Poznanie barier i błędów w komunikowaniu się z klientem w celu świadomego ich zmniejszania.

·      Wykorzystanie metod asertywnych w relacji z klientem.

Szczegóły wydarzenia

  • Rodzaj wydarzenia:
    Płatne
  • Początek wydarzenia:
    20 stycznia 2026, 09:00
  • Zakończenie wydarzenia:
    20 stycznia 2026, 14:00
  • Organizator:
    Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego
  • E-mail:
    Pokaż

Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.

Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.