Bezpłatny kurs: Jak stworzyć budżet projektu społecznego Zanim wyślesz wniosek o dotację – obejrzyj >
Nabór do II edycji konkursu Grand ESG [patronat ngo.pl]
Wczoraj, 00:00
18 grudnia 2025, 00:00 - 16 lutego 2026, 23:59
Bezpłatne
Do 16 lutego 2026 trwa nabór zgłoszeń do konkursu skierowanego do organizacji strategicznie stawiających na zrównoważony rozwój. Kto sięgnie po nagrodę za działania, które kształtują lepsze wybory?
Konkurs ma na celu promowanie prawdziwych, ambitnych i dobrych działań z zakresu ESG; docenianie liderów tych praktyk, a także nagradzanie za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację wdrożeń ESG. Nie ma znaczenia, czy chodzi o małe przedsiębiorstwo, czy lidera rynku – każda organizacja ma potencjał, by wdrożyć skuteczne inicjatywy, kreując lepsze decyzje i postawy społeczne.
Z opłat zwolnione są organizacje z sektora społecznego NGO (fundacje i stowarzyszenia non-profit), których fundatorami nie są przedsiębiorstwa lub grupy przedsiębiorstw.
Weronika Mirowska, prezeska Fundacji Grand Press, mówi: Rozpoczynamy drugą edycję Grand ESG – inicjatywy, która pokazuje, że odpowiedzialne działania mają realną moc zmieniania świata na lepsze. Cieszymy się, że coraz więcej firm, instytucji i organizacji dostrzega znaczenie wartości ESG w codziennym funkcjonowaniu – od sposobu zarządzania po transparentną komunikację i troskę o dobro wspólne. Wierzymy, że tegoroczna edycja przyniesie kolejne inspirujące przykłady działań, które udowadniają, że etyka, troska o środowisko i społeczna wrażliwość mogą iść w parze z sukcesem biznesowym. Grand ESG to zaproszenie do wspólnego budowania przyszłości opartej na odpowiedzialności, zaufaniu i dialogu.
Jury przyzna nagrody za:
- NAJLEPSZE WDROŻENIE ESG – wprowadzone w organizacji projekty, rozwiązania i działania z zakresu ESG, które przynoszą widoczne efekty i wspierają w istotny sposób zrównoważony rozwój organizacji
- NAJLEPSZĄ KOMUNIKACJĘ WDROŻENIA ESG – kampanie wewnętrzne i zewnętrzne wokół inicjatyw ESG oraz kampanie edukacyjne lub społeczne, w istotny sposób wpływające na realizację strategii zrównoważonego rozwoju organizacji
Aleksandra Lisowska, strateżka komunikacji korporacyjnej, ESG i employer branding w Garden of Words Group, mówi: – Dziś to wdrożenie, a nie tylko sprawozdanie, jest miarą sukcesu. Warto uczciwie i rzetelnie mówić o tym, co, jak i dlaczego robi organizacja. W erze zmęczenia audytami i różnymi "washingami" ważną walutą jest zaufanie, a przewagę konkurencyjną buduje chociażby uczciwa komunikacja mająca poparcie w działaniach. Takie przekazy tworzą wartość i powinny skutecznie trafiać do interesariuszy – od inwestorów po klientów, pracowników czy partnerów biznesowych. Robienie dobrych rzeczy przez biznes, NGOsy i inne organizacje i mówienie o tym – rzetelnie i w angażujący sposób – to strategia na lepsze jutro, która się sprawdza.
Jury przyzna również dwie nagrody międzysektorowe:
- Tytułem Człowiek Grand ESG uhonoruje osobę, która aktywnie wspiera wdrażanie strategii ESG i związane z nią działania, motywuje do skutecznej komunikacji inicjatyw ESG i traktuje ESG jako strategiczną szansę na budowanie przewagi rynkowej.
- Nagrodę Grand Prix ESG przyzna za najlepsze połączenie ambitnych wdrożeń ESG z ich komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną do interesariuszy organizacji.
Regulamin i formularz zgłoszeniowy dostępne na: www.GrandESG.pl.
W kwietniu zapraszamy na konferencję poświęconą wszystkim obszarom zrównoważonego rozwoju oraz skutecznej komunikacji działań ESG. Będzie ona okazją do spotkania z wybitnymi specjalistami z obszaru ESG oraz komunikacji i rozmów o tym, jak wywierać pozytywny wpływ na świat.
Organizator: Fundacja Grand Press
Partner merytoryczny i inicjujący: Garden of Words Group
Patroni instytucjonalni: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations
Patroni medialni: Polskie Radio, PAP,ngo.pl, PRoto, RaportCSR.pl, oesg.pl, ESG Trends, esg.pl
Szczegóły wydarzenia
-
Rodzaj wydarzenia:Bezpłatne
-
Początek wydarzenia:Wczoraj, 00:00
-
Zakończenie wydarzenia:16 lutego 2026, 23:59
-
-
Organizator:Fundacja Grand Press
-
E-mail:Pokaż
Redakcja portalu www.ngo.pl nie odpowiada za treść zaproszeń.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.